Beste mensen vanaf Februari volgend jaar ga ik (23/m) stage lopen in Potchefstroom een plaats in Zuid Afrika binnen 2 uur rijden van Johannesburg. Ik ben door de weeks aan het werk maar in de weekenden wil ik veel van het land gaan zien. Van vrijdagmiddagen tot Zondag of misschien zelfs tot maandag kan je telkens best leuke tripjes maken.
Zijn er mensen die ook rond deze tijd in Potchefstroom gaan stage lopen ? Er is een grote universiteit daar. Als je niet in deze plaats zit maar in de buurt, is er misschien ook wat te regelen om in de weekenden wat te ondernemen.
Helaas zal ik niet in Potch zitten als jij er bent, want ik ga naar Zuid Amerika. Maar ik kwam je bericht zojuist tegen, ik ben vorig jaar 6 maanden in Potchefstroom geweest om mijn stage te voltooien en heb mij reuze vermaakt.
Als je wat contact zoekt om in de weekenden te reizen, kom je in Potch erg snel mensen tegen, want er zijn veel studenten. Er zijn ook altijd veel Nederlanders te vinden in Potch, die je zeker zal tegenkomen. De meeste nederlanders vind je in cafe Castillions. Daarnaast zijn er 2 adressen waar vaak Nederlanders wonen, Sanitas en Sita straat. Misschien zit je hier ook (als je via de organisatie UNSA je stage hebt gevonden).
Ik ben een paar maanden geleden benaderd door een student die aan mij vroeg of ik hem konden helpen aan een stageplaats. Dat heb ik kunnen doen en ik geloof dat hij dezelfde periode zit. Misschien kan je hem een mailtje sturen: Patrick de Wit
E. [EMAIL=“p.de.wit@dewit-ws.nl”]p.de.wit@dewit-ws.nl
Ik hoop dat hij het niet erg vindt dat ik zijn e-mail doorgeef, :hihi: maar stuur hem een mailtje zou ik zeggen. Hij start ook februari.
Ok, ik zie nu ook dit bericht. Als je via UNSA komt, en omdat je een jongen bent, is de kans groot dan je toch uiteindelijk op Sanitas komt (mijn voorkeur).
Nu wonen er ook NL-ers, ff zoeken op waarbenjij.nu.