Stage oktober 2007 in Paramaribo

Hallo allemaal,

ik ben Kirsten en in Oktober vertrek ik naar alle waarschijnlijkheid voor 5 maanden naar Paramaribo om mijn afstudeerstage te doen. Erg leuk en ik heb er ook superveel zin in!
Ik zou samen met een studiegenootje gaan, maar helaas mag zij niet aan haar masterjaar beginnen, dus ik ga alleen.
Het lijkt me leuk om van tevoren alvast een paar mensen te leren kennen. Ook heb ik nog geen kamer/huisje gevonden voor mezelf. Ik heb al wel een paar woningen gezien, dus misschien zijn er meerdere mensen op zoek naar woonruimte in die periode en kunnen we een woning delen? ( is toch gezelliger dan alleen)

Ik hoor’t wel!

Beste Kirsten,

Flexible Stagebureau zorgt niet alleen voor kwalitatieve stageplaatsen, maar biedt evenzo kwalitatieve en veilige huisvesting aan stagiaires.
1x per week schoon bedden en keukenlinnen en gratis internet.

Midden in het centrum, op loop afstand van winkels, discotheken, sport accomodaties e.d. staat ons stagehuis die aan 7 stagiaires huisvesting biedt.
Alle kamers zijn voorzien van een goed bed+matras, plafonventilator, bureau en stoel. Er zijn 2 bad en toiletruimten, 1 grote woonkamer met tv, 2 terrassen en 1 grote keuken voorzien van de noodzakelijke gemakken.

Onze tarieven varieren van 190,- t/m 225,- eurp per kamer.
Je kunt meer lezen op onze website www.flexiblesuriname.com

Als je geinteresseerd bent, dan hoor ik het graag z.s.m. van jou.

Groet,
Hortence Deekman
Flexible Stagebureau Suriname

Hoe ben jij aan je afstudeeropdracht gekomen?

Beste Kirsten,

Ik zie dat je nog steeds op zoek ben naar een kamer,je kunt mij anders mailen omdat wij in ons stagehuis nog vrije kamers hebben en ook reeds twee studenten die er wonen.Mij emailadres is ramsey.macdonald@flexiblesuriname.com