Stage lopen in Turkije

Hallo!

Ik ben net terug uit Alanya en heb het ontzettend naar mijn zin gehad.
(Het was niet de eerste keer dat ik er was)

Ik ben een communicatiestudent en ga nu het laatste jaar in, dus zal ik
in januari aan mijn afstudeerstage moeten beginnen. Het lijkt me erg
leerzaam en vooral spannend om in een ander land te werken/studeren.

Nu heb ik al wat gegoogled om te kijken wat eventuele opties zijn, maar ik
zie dat de meeste stageplaatsen bedoelt zijn voor studenten die toerisme of
iets dergelijks volgen.

Mijn vraag is nu: Wie kent er toevallig een bedrijf in Alanya waar je voor het
vak communicatie stage kan lopen? (Alleen Alanya aangezien ik daar
een aantal mensen ken)

Bij communicatie kun je denken aan: organiseren (projectmanagement),
tijdschriften/websites maken (creatief), PR public relation (media),
accountmanager.

Mocht je toevallig iets weten zie ik graag je reactie verschijnen.
Ervaringen zijn ook welkom.

( [EMAIL=“chick_dee@hotmail.com”]chick_dee@hotmail.com )

Groetjes

ik ben erg nieuwsgierig of het nog gelukt is wat te vinden…ik ben ook communicatiestudent en ook geinteresseerd in turkije stage lopen…

Als communicatiestudent kun je het eventueel bij Beneluks International proberen. Dit is een internationaal gerechtsbureau, en er werken hier veel stagiaires, dus je zult waarschijnlijk een goede begeleiding krijgen.
Dit bedrijf zendt regelmatig studenten naar Istanbul, dus mocht je daarin geinteresseerd zijn, ga naar beneluks.com en solliciteer hier via het contactadres. Vraag naar de heer Emre.

dankje voor de info:smile:

chick22

ik heb van de zomer kort in Turkije gewerkt (niet in Alanya) ik doe geen toeristische opleiding. dus ook zonder toersitische opleiding kan jij daar gaan werken/stage lopen.

als je Turkse vrienden hebt, dan kunnen zij jou misschien helpen

Hallo,