Stage lopen in Turkije

Hallo!

Ik ben net terug uit Alanya en heb het ontzettend naar mijn zin gehad.
(Het was niet de eerste keer dat ik er was)

Ik ben een communicatiestudent en ga nu het laatste jaar in, dus zal ik
in januari aan mijn afstudeerstage moeten beginnen. Het lijkt me erg
leerzaam en vooral spannend om in een ander land te werken/studeren.

Nu heb ik al wat gegoogled om te kijken wat eventuele opties zijn, maar ik
zie dat de meeste stageplaatsen bedoelt zijn voor studenten die toerisme of
iets dergelijks volgen.

Mijn vraag is nu: Wie kent er toevallig een bedrijf in Alanya waar je voor het
vak communicatie stage kan lopen? (Alleen Alanya aangezien ik daar
een aantal mensen ken)

Bij communicatie kun je denken aan: organiseren (projectmanagement),
tijdschriften/websites maken (creatief), PR public relation (media),
accountmanager.

Mocht je toevallig iets weten zie ik graag je reactie verschijnen.
Ervaringen zijn ook welkom.

( [EMAIL=“chick_dee@hotmail.com”]chick_dee@hotmail.com )

Groetjes

ik ben erg nieuwsgierig of het nog gelukt is wat te vinden…ik ben ook communicatiestudent en ook geinteresseerd in turkije stage lopen…

Als communicatiestudent kun je het eventueel bij Beneluks International proberen. Dit is een internationaal gerechtsbureau, en er werken hier veel stagiaires, dus je zult waarschijnlijk een goede begeleiding krijgen.
Dit bedrijf zendt regelmatig studenten naar Istanbul, dus mocht je daarin geinteresseerd zijn, ga naar beneluks.com en solliciteer hier via het contactadres. Vraag naar de heer Emre.

dankje voor de info:smile:

chick22

ik heb van de zomer kort in Turkije gewerkt (niet in Alanya) ik doe geen toeristische opleiding. dus ook zonder toersitische opleiding kan jij daar gaan werken/stage lopen.

als je Turkse vrienden hebt, dan kunnen zij jou misschien helpen

Hallo,
ik wil het komende jaar graag stage lopen in Istanbul maar ik weet echt niet hoe ik dat moet regelen. Ikwil graag stagelopen in een weeshuis of kinderopvang. Wie kan mij alsjeblieft helpen???

Stuur een email naar [EMAIL=“info@ils-gaziantep.com”]info@ils-gaziantep.com
Dit is een school die Nederlandse studenten helpt om stage te lopen of een werk te vinden in de regio Gaziazntep, misschien heb je iets aan.

veel succes

WAARSCHUWING WARNING

Ga NIET in op het bericht over werken als docent Engels bij ILS Gaziantep!!! Google maar eens op deze school!!! Het net staat vol met WAARSCHUWINGEN tegen de Turkse directeur van deze school.
Please do not react to this message about working as a language teacher at ILS Gaziantep!!! The internet is full of warnings against the Turkish director and his school!!!
Ahmet Boz of ILS Gaziantep TERRORIZES AND HARASSES ALL his staff and DOES NOT PAY A CENT.
Ahmet Boz van ILS Gaziantep maakt het leven van al zijn mederwerkers ONMOGELIJK en betaalt GEEN CENT.

WAARSCHUWING WARNING

Ga NIET in op het bericht over werken als docent Engels bij ILS Gaziantep!!! Google maar eens op deze school!!! Het net staat vol met WAARSCHUWINGEN tegen de Turkse directeur van deze school.
Please do not react to this message about working as a language teacher at ILS Gaziantep!!! The internet is full of warnings against the Turkish director and his school!!!
The director of ILS Gaziantep TERRORIZES AND HARASSES ALL his staff and DOES NOT PAY A CENT.
De directeur van ILS Gaziantep maakt het leven van al zijn medewerkers ONMOGELIJK en betaalt GEEN CENT.