Ik studeer toerisme en moet aan het einde van mijn opleiding
2 x 5 maanden stage lopen. Heeeeeeeeeeel heeeeeeeeel erg graag wil ik dit doen in Australie. En eigenlijk is dat (in mijn geval) nog vrij makkelijk te regelen; ik heb de Australische nationaliteit en kan er dus gewoon werken en heb geen visa of wat dan ook nodig, ik heb er nog familie en er wonen nog vrienden van mijn ouders, stageplek is te regelen, onderdak is ook geen probleem… Maar de school waar ik op zit (verder eigenlijk een hele goede school) wil perse dat een stagebegeleider mij op komt zoeken en dat gaat dus boven hun budget uit.
Persoonlijk snap ik het natuurlijk wel maar zeg nou zelf ze kunnen toch best contact houden via e-mail. Ik ken zat mensen die stage lopen 2 uur met de auto vanaf hun school en die krijgen zelfs geen bezoek van een docent.
Ik hoop dat er mensen zijn die stage hebben gelopen down under en even zouden willen reageren want ik wil echt super graag!!!
Nin@
p.s vragen/opmerkingen zijn natuurlijk ook altijd welkom!
ik heb net je berichtje hier gelezen.
Ik ben net terug van Australie, heb daar 3 maanden de toerist gaan uithangen Maar ook een talencursus Engels gevolgd op een school van EF (een internationale organisatie om talen te leren over heel de wereld) Ik heb ik Perth gezeten. Onze activiteiten organisatrisse (Felicia) was daar ook op stage. Als je wil kan ik haar email adres via via is vragen en kan je daarmee contact zoeken!
Zelf studeer ik logistiek en wil ik ook stage gaan lopen in Australie. Als het allemaal gaat lukken vertrek ik aankomende september al. Nu had ik alleen een vraag, heeft er iemand een aanknopingspunt voor me? javascript:emoticon(‘:(’)
smilie Ben opzoek naar een bedrijf wat veel te maken heeft met logistiek (alles omtrent goederen van A naar B vervoeren)
Jij woont (-de) in Australie en hebt er nog steeds vrienden en familie zitten. Zou je een keer voor me kunnen rond mailen of iemand een geschikt bedrijf of bedrijven weet?
Nin@,