Stage australie september 2012 tm februari 2013

Mijn naam is Guido.

Ben momenteel 2e jaars Commercieel Economie-student aan de HAN Nijmegen. Volgende jaar (het 3e jaar) wil ik graag het eerste halfjaar een half jaar lang stage lopen in een Engelstaligland. Van september 2012 tot en met februari 2013.

Mij leek het een unieke, goede en mooie kans om dit te doen bij een bedrijf gevestigd in Australië.

Commercieel Economie is gericht op marketing en sales. De soorten stages kunnen dus in allerlei branches liggen en is dus zeer breed en divers.

Beste Guido,

Ik denk dat een hele goede beslissing is dat jij naar het buitenland wilt gaan. Voor jou persoonlijke ontwikkeling en ook om ervaring op te doen in het buitenland, is het een hele goede keuze!

Ik werk bij Stage-Australia en wij helpen studenten en mensen die al aan het werk zijn om een stage of een traineeship in Australie te kunnen doen. Bedrijven zijn lastig te benaderen of zijn bang voor problemen met internationalen studenten. Daarom helpen wij bedrijf en student om voor allebei het leven makkelijker te maken en jou een unieke ervaring te kunnen bieden. Bovendien bieden wij bijna alleen maar betaalde stages aan en helpen met visum, housing etc.

Kijk op onze website voor meer informatie http://www.stage-australia.nl/
Jij kunt op onze website ook een inschrijfformulier invullen en een vrijblijvend gesprek met ons plannen. Daar kunnen wij jou dan over stages in Australie en over jou mogelijkheden inlichten.

Als je vragen hebt, kun je mij ook mailen: lfalk@stage-australia.nl

Groeten,

Lisette

Beste Guido,

Wat goed om te horen dat jij een buitenlandse stage ervaring wilt opdoen. Niet alleen zal een stage in het buitenland jou een internationale werkervaring opbrengen ook zal je Engels met sprongen vooruit gaan.

Ook wij van Stagehuis organiseren Engelstalige stages in het buitenland en plaatsen jaarlijks honderden studenten in onze stage bestemmingen.

Marketing en Sales zijn super richtingen voor ons om een stage in te organiseren, en wie zou nou niet stage willen lopen in Australië :).

Kijk eens op onze website en op onze vacature bank Vacatures - Stagehuis - Buitenlandse stages hier kun je per studierichting mogelijke stage vacatures opzoeken. natuurlijk zijn er nog veel meer stage mogelijkheden voor jouw studie dan in de vacature bank staan en daarom helpen we je graag verder! Wat ook goed is om te weten is dat wij momenteel een actieprijs hebben voor het stagepakket in Australië, lees hier meer over op onze website www.stagehuis.nl

wij kijken ernaar uit om jou te helpen met het organiseren van jouw stage in het buitenland.

Groetjes Team Stagehuis.

Beste Guido,

Voordat ik het vergeet… Studenten van de HAN ontvangen een korting van 50 euro. Dit vanwegen een samenwerking met de HAN en Stage-Australia!

Groeten,

Lisette