Stage in Athene

hallo,
ik ben op zoek naar een stage in athene voor de maand september of oktober het is ook geen probleem als het eerder kan bijv. in de maand augustus.
het is ongeveer voor drie maanden maar ik wil ook wel voor vast komen werken is goed te combineren met mijn school!
het moet wel iets zijn in de reis wereld.
weet je iets reageer dan!
bedankt groetjes kim

hallo kimmie

heel erg bedankt voor je reactie ben blij dat je gereageerd heb en ik heb zelf ook al aan die oplossing zitten denken.maar het is een groot risico wat je loopt.ik wil het echt heel erg graag maar vind het best wel eng vooral als je niks kan vinden,en je moet toch rondkomen.ik zou het erg leuk vinden als ik met jou in contact zou kunnen komen misschien dat je mij er meer over kan vertellen omdat jij toch al die ervaring hebt,nogmaals bedankt voor je reactie
wanneer ben je van plan om naar athene te gaan???wel leuk dat je die ervaring al eens meegemaakt hebt.

ik hoop dat je mij er meer over kan vertellen
groetjes ramona dallie

hoi hoi

ik wou effe zeggen dat ik je heb toegevoegd,en wat een leuk idee dat van december,ik merk wel als je online bent en dan gaan we er het uitgebreid over hebben ok.

groetjes ramona

weet jij trouwens een site waar je kan solliciteren in griekenland in de plaats waar je zou willen,want ben echt druk om te kijken of ik iets kan vinden over vacatures maar weet niet zo goed waar ik moet kijken…

groetjes ramona