Voor mijn studie (MTRO Toeristische informatie) moet ik in 2005 stage lopen. Dit kan ook in het buitenland en het lijkt mij erg leuk en leerzaam om dit op en Grieks eiland te doen.
Na de middelbare school heb ik een jaar high school gedaan in de USA, dus lang van huis is geen probleem.
Zijn er misschien mensen met ervaringen, suggesties of advies? Alles is welkom.
Ik wil ook volgend jaar m’n stage in Griekenland doen, maar weet nog niet waar. Ik hoopte dat er misschien al mensen gereageerd hadden die mij ook kunnen helpen maar neej dus. Ik kan je niet verder helpen dus maar ben wel benieuwd wat jij wil gaan doen en waar en voor welke periode.
Ik moet ook in de zomer van 2005 stage lopen en het lijkt me helemaal te gek om dit op een Grieks eiland te doen! Ik weet alleen nog niet precies waar, Samos bv. lijkt me heel leuk omdat ik daar al een keer geweest ben. Ik wil alleen niet alleen gaan, dus mocht iemand dit lezen en dezelfde interesse hebben, dan hoor ik het graag!
Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar Turkije, maar Griekenland lijkt me ook wel leuk.
Maar het ligt toch aan de reisorganisatie waar je voor gaat werken waar je geplaatst wordt… dus niets is zeker.