Stage in Griekenland

Hallo! :stuck_out_tongue:

Ik doe op het moment een toeristische opleiding en ik ben voor de zomer 2004 op zoek naar een stageplaats.

Het liefts zou ik voor 9 á 10 weken als standplaatshostess in griekenland aan de slag gaan, maar andere sugesties zijn ook welkom!

Alle info is welkom! :stuck_out_tongue:

groetjes,

Josephine

hoi,

leuk idee, een stage plaats in het buitenland, zou ik zeker voor gaan hostess! als is het alleen maar voor de ervaring. wilde ik vroeger ook graag worden,maar ja toen kwamen er andere dingen tussen. dus nooit van gekomen. werk zelf nu op een reisburo is ook leuk om te doen. kijk eens bij de verschillende touroperators, hebben ook vaak stage plaatsen staan voor hostess.

veel succes met het zoeken naar een stage plaatsen, en met de stage natuurlijk ben benieuwd.

groetjes :slight_smile:
anita

Dankjewel voor je berichtje! :stuck_out_tongue:

Ik hoop ook dat het lukt!

Ik wist al wel dat je bij verschillende touroperaters een stageplaats als hostess kan krijgen. Alleen bieden zij meestal stageplaatsen aan voor minimaal 5 maanden. En ik zou heel graag stage willen lopen voor 9 á 10 weken in het buitenland.

Dus als er iemand een touroperater weet waarbij dat mogelijk is…

groetjes,

Josephine! :smiley:

Hey Josephine!

Ik las in je berichtje dat je graag als standplaatshostess stage wilde gaan lopen in Griekenland, graag wil ik dat ook gaan doen maar dan wel voor 5 maanden.
Heb jij het al bij reisorganisators/touroperators geprobeerd maar die alleen stagiaires voor langere periodes wilden aannemen?
Dit zou ik graag van je horen…dan ben ik ook weer een stapje verder. Het is best lastig om een stageplaats in het buitenland te regelen.

Groetjes,

Maaike

Beste Josephine en Maaike,

Tip:Neem wat CVs van jezelf mee naar de vakantiebeurs in Utrecht,
van 8 tot 15 juanuari,iedereen is daar immers vertegenwoordigd.

Gr.Hans,forumbeheerder.

wellicht bij een vriend van me die Roommanager is in een hotel op Rhodos?
kan je wel tips geven als je dat zou zien zitten.
mail me anders maar

Hallo Josephine,

Heb jij een stage kunnen vinden in het buitenland?
Ik wil namelijk zomer 2005 ook stage gaan lopen in het buitenland, en ik ben nu alvast aan het rondkijken. Dus ik ben wel benieuwd waar jij stage gaat lopen (indien je er een gevonden hebt).
Ik studeer Toeristisch management en ik zou heel graag stage willen lopen als hostess.

Groetjes.

Ik ben nieuw hier en ik ben dringend op zoek naar een leuk hotel in kreta om daar stage te lopen in een hotel. heeft iemand een leuk idee?

Liefs Malou

haai josephine,

ik las het berichtrje…Heb jij het al bij reisorganisators/touroperators geprobeerd maar die alleen stagiaires voor langere periodes wilden aannemen?
Dit zou ik graag van je horen…dan ben ik ook weer een stapje verder.

Alvast bedankt