Hoi ik ben Anne en wil deze zomer heel graag naar Griekenland om stage te lopen, liefst in een hotel achter de receptie bijvoorbeeld. Heeft iemand misschien tips of hetzelfde idee om rond die tijd naar Griekenland te gaan voor werk of stage? Waar precies maakt niet uit, als het maar niet Kreta of Kos is. Alvast bedankt! ![]()
Hoi Anne,
Ik ben van de zomer ook van plan naar het buitenland te gaan, Griekenland lijkt mij heel leuk!.. Het enige probleem is, denk ik dat ik rond die periode nog maar 17 ben… En vele bedrijven stellen eisen qua leeftijd… Of weet jij hier iets meer over?.. Het gaat bij mij om de maanden juli en augustus,
groetjes laura
Hey Laura,
De meeste bedrijven vragen wel een leeftijd van minimaal 18 ja, maar je kan het altijd proberen natuurlijk, en ik denk niet dat 1 jaar heel veel zal uitmaken. Zeker niet als je werkervaring hebt en bereid bent hard te werken…Ik moet vanaf juni stage lopen, had jij al een plaats in Griekenland in gedachten?
Groetjes Anne
Hoi Anne,
Ik heb inderdaad nu iets gevonden… Waarbij mijn leeftijd gelukkig geen probleem is. Enja, hard werken vind ik zeker geen probleem. Als ik zou worden ingedeeld, dan is dat waarschijnlijk op rodos of kreta…
Heb jij al een plek?
P.s voor mij is het geen stage… Het is gewoon voor de maanden juli en augustus… De ervaring zelf lijkt me gewoon heel leuk!
groetjes laura
Hoi laura
ik ben nog aan het zoeken. wat voor werk is het precies wat jij gevonden hebt?
groetjes anne