Stage horeca Antalya

Hai allemaal,

heb mezelf vandaag geregisteerd bij wereldwijzer, dus het is allemaal nog een beetje nieuw voor mij. Ik heb wat zitten neuzen in allerlei forums, maar kan tot nu toe niet echt iets vinden wat in de buurt komt van mijn situatie.
Ik doe hotelmanagement en nu ga ik vanaf februari of april (dat is nog niet helemaal duidelijk op het moment) voor twee keer vijf maanden op stage. Ten eerste vind ik het een heel moelijke keuze om te beslissen of ik wel naar het buitenland moet gaan, maar elke keer denk ik ‘‘zo’n kans krijg ik nooit meer’’.
Afgelopen zomervakantie ben ik voor de tweede keer naar Turkije op vakantie geweest. Ik ben zo gek van dat land en de mensen daar, dat ik er aan denk om naar Turkije te gaan op stage. Het liefst in een luxe resort in Antalya. Maar ik heb zoveel vragen. Ik wil zo graag ervaringen van anderen horen. Wie heeft er allemaal voor zijn horeca/hotelmanagement opleiding stagegelopen in Antalya? Willen jullie mij daar over vertellen? Want ik ben echt heel erg benieuwd naar alles.

Alvast bedankt,

Minouk.

hi minouk

poehee lastig hoor
ik weet niet echt of er mensen zijn die hotelmanagement hebben gedaan hiero, maar ons kelebek is op stage geweest in Istanbul… misschien komt ze nog een keer aanwaaien want ze is net terug. was wel een heel andere opleiding, maar allicht kan ze wat meer vertellen over de dingen die je moet regelen voor stage in turkije…

verder zou ik zo 1,2,3 niemand weten
maar wil wel ff zeggen, dat als je de kans krijgt, meteen doen! ga ervoor!
is er geen stage begeleidingsburo binnen jouw school??

succes!!