Hallo iedereen,
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het stage center suriname (qua huisvesting)???
Groetjes,
Joey
Hallo iedereen,
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het stage center suriname (qua huisvesting)???
Groetjes,
Joey
Hi Jowie,
Ik heb begrepen dat ze heel erg duur zijn ten opzichte van andere stagebureaus. Vrijwel niemand kent hun procedure. Ik ben samen ook met wat vriendinnen van mij naar een stageplek aan het zoeken. we willen graag een stageplek in het onderwijs.
Hey,
Ik heb gelukkig al een stage geregeld via school. Ik was alleen nog op zoek naar huisvesting, en via het Stage Center Suriname heb ik nu waarschijnlijk huisvesting kunnen vinden. Ze waren de tussenpersoon, en heeft contact gelegd met de huisbaas etc. Moet nu alleen nog met de huisbaas contact opnemen. En ik heb contact gehad met anderen die ook in dit huis hebben gezeten, en goede verhalen over gehoord! En zeker niet duur! Dus ik ben ze tot nu toe heel dankbaar!
Hoeveel ben je straks kwijt voor de kamer?
Heb je ook nog bemiddelingskosten moeten betalen?
Wij zijn namelijk ook benieuwd als we gaan…
Heb geen bemiddelingskosten moeten betalen, en per kamer is het 125 euro per maand. Ik ga met 3 andere meiden. En we zitten in een huis, waar nog andere studenten zitten (als het goed is, zitten er 2 als wij komen)…dus je moet wel de woonkamer/keuken etc delen. Maar verder is gewoon alles aanwezig. Het ligt alleen wat verder uit het centrum, maar opzich is het met de fiets 10 minuten van mijn stage plaats. Dus dat is wel lekker. Ik ga al over een maandje, dus ben blij dat ik uiteindelijk nog wat heb gevonden.
welke buurt ga je wonen. Ik heb begrepen dat niet alle buurten even veilig zijn. Klopt dat. Ik heb begrepen dat je voor zulke prijzen 125 euro wel in een minder goede buurt terecht komt.
Ja inderdaad, en kwas er daarom ook best wel sceptisch over. Het is namelijk aardig goedkoop, dus dan verwacht je er niet veel van. Maar omdat ik dus wat ben gaan rond googelen, kwam ik toevallig in contact met 2 mensen die er hebben verbleven (waarvan 1 er nog steeds zit) en die vertelde er goede verhalen over. Ze zeiden dat het een rustige en veilige buurt is, verder zitten er overal dievenijzers bij de ramen en de deur is ook goed beveiligd. Dus dat zit volgens mij wel goed. Wanneer wil jij stage gaan lopen?
Ook dit jaar nog. Ik denk zelfs in de maand juni te gaan.
ik ben zelfs ook wel sceptisch over wat ik hoor.
Ik heb juist minder goeie verhalen gehoord van Stage Center Suriname.
Ik heb begrepen dat het geldwolven zijn. Ik kijk als ik via stagewonen of zo wel een kamer huur.