Stage bij Elephant Nature Park?

Ik weet even niet precies waar ik dit topic moest plaatsen maar mijn stages zijn onbetaald dus dacht past hier wel het beste!

Ik ga mijn verhaal gewoon doen en dan zie ik jullie reacties wel van mijn moeder heb ik al een lichtelijke goedkeuring en mijn vader moet ik nog vragen maar even los hiervan!!

Ik ben een meisje van 18 -dan 19- en studeer Management/Ondernemer Recreatiedieren en ik mag voor school een blokstage gaan lopen van 5 weken in het buitenland en ben opzoek gegaan naar Australië als eerste maar ik heb hier nog geen respons van en het is gewoon te mooi om waar te zijn dat ik voor de tweede keer in een dierentuin mag helpen in mijn lievelingsland met de dieren waarin ik me wil gaan verdiepen -Australische dieren-

Maar nu ik ben ook helemaal verliefd op olifanten en zag in Thailand het geweldige Elephant Nature Park wat echt mijn hart gestolen heeft en en daar ook een presentatie over gedaan en ik wil sowieso daar een keer helpen!
Dus nu dacht ik, waarom ga ik daar geen stage lopen? Dan slaap ik in een hostel of zij moeten iets hebben en doe ik iets waar ieder mens wel van zou dromen: met olifanten werken!!!

Maar nu komt het: wat zijn jullie ervaringen over Thailand, vinden jullie dat geschikt voor een 18 -dan 19 want het is in juni en ben in april jarig- Meisje (blond) om daar geen te gaan en zo nu en dan een plekje bezoeken? Ik heb daar aansluitend zomervakantie die ik heel graag in Australië wil doorbrengen maar dat is er even los van!

Via Wereldwijzer app

Hey!

Ik ben afgelopen zomer 2 weken in Thailand geweest, het is in één woord super!
De mensen zijn echt ontzettend vriendelijk, dat staat bovenaan van mijn herinneringen. Ze zijn gewoon zo onwijs lief!
Enige nadeel vond ik de regen, maar alles droogt in no-time weer op.

Als ik jou zo hoor, zeg ik doen!
Ik vond het er 's avond veilig (meisje van 16) maar toch zou ik er niet zomaar alleen over straat gaan.

Succes nog verder :slight_smile:

X

Via Wereldwijzer app

Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat het echt gewoon super leuk is en niet onveilig en ja je moet altijd oppassen maar dat is elk land ook in Nederland dus ja en ja regen hoort bij het regenwoud dat is het mooie van de natuur!!
Ik ga vanavond een mailtje schrijven en dan sturen!
Ik ga vanavond ook bij een vriendin langs waarvan haar ouders daar zijn geweest!!

Bedankt voor je reactie

Travel to find your heart!