Reisgenootje vrijwilligerswerk met dieren Thailand

Hi!

Al een tijd loop ik met de gedachten om vrijwilligerswerk te gaan doen in het buitenland.
Het enige wat mij tegenhoudt is om alleen te gaan. Ik vind het een grote stap om alleen naar een vreemd land te gaan.
Daarom zoek ik iemand die het ook leuk lijkt om vrijwilligerswerk te gaan doen. Zelf zat ik te denken aan Thailand.
Hier heb ik een goed centrum gevonden die wilde dieren opvangt en ze hebben ook een olifanten opvang.
(http://www.podvolunteer.org/Animals/wildlife-rescue-thailand.html).

Ik ben een vrouw van net 26, wonend in de omgeving van Zwolle.
Ik zoek een vrouw van ongeveer dezelfde leeftijd, die het leuk lijkt om vrijwilligerswerk te gaan doen.

Grtjs!

Ik kan nergens vinden hoe ik mijn bericht kan aanpassen, dus doe ik het zo.
Het volgende project lijkt me ook erg leuk: http://activityinternational.nl/Zuid-Afrika/Lion_Breeding_and_Research_Project.aspx

Zoals jullie zien, staat nog niks vast en zou ik dat graag samen met iemand concreet willen maken!

Hey!

Super! Ik wil dat al jaren doen. Dat is mijn grootste droom :). Ik zou zelfs definitief van België willen vertrekken, maar daarvoor zou ik eerst een paar maand of een jaar willen wegblijven om mij er mijn eerste gedachten van te maken. Als vrouw alleen is het idd niet echt makkelijk, wat mij effectief ook tegenhoud om zo’n beslissing te nemen.
Ik ben een vrouw van 23 jaar en ik ben vroedvrouw maar werk momenteel als thuisverpleegster. Dus heb wel wat verstand van verzorging.

Wanneer zou je dat willen plannen en hoelang?

Groetjes

Julie

Wat leuk zeg dat je dit ook zou willen doen!
Er zijn gelukkig organisaties die je kunnen helpen met het plannen van zo’n reis. Dat maakt het al een stuk makkelijker!
De projecten die ik heb bekeken zijn voor een maand. Je kan er vast en zeker langer blijven of gaan reizen. (ligt er natuurlijk ook aan hoeveel geld je hebt ;))
Zelf kan ik helaas niet zo lang van mijn werk wegblijven. Dus voor mij zal het bij die ene maand blijven. Het liefst zou ik in september/oktober die kant op gaan!

Wat voor vrijwilligerswerk zou jij het liefste willen doen? En in welk land?

Groetjes!

Hey,

Voor dit jaar zal het voor mij wat te snel zijn. ik werk nog maar van maart en financieel is het voor mij nog niet haalbaar. Ik heb erover nagedacht en als we dan toch voor warme landen kiezen is het misschien beter van ergens een maand te zoeken in de winter.
Voor mijn werk op vlak van verlofdagen zit ik sowieso nergens aangezien ik nog maar een paar maanden werk. Indien je het enkel dit jaar ziet zitten zal ik met spijt moeten passen.

Sort vrijwilligerswerk: alles met dieren in de natuur. Ik weet of je de “wild cat diary” kent? Dat vond ik echt super. Mensen helpen doe ik natuurlijk ook wel graag maar dat zou voor een andere reis zijn :p.

Groetjes

http://www.wereldwijzer.nl/printthread.php?t=94632

Hoi,

Ik heb een paar jaar terug ook met het idee gelopen.
Tot nu toe nog niet gedaan maar wie weet. Thailand staat we op de planning
Ik heb hierboven een link gezet, hopelijk werkt die. Ik kwam bij hun terecht en ze waren heel aardig via de mail. Misschien heb je er wat aan.
Heb je al conrete plannen inmiddels?