Stage bij cheetha Experience

Ik heb een stage gevonden bij Cheetha Experience en mag daar waarschijnlijk ook stage gaan lopen van het bedrijf. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben jn Zimbabwe en ook met het bedrijf/organisatie. Is het veilig voor een 18-dan 19- jarig blond meisje om daar heen te gaan, ik ga dan alleen de weken van stage en niet extra als vakantie want het is binnen het resort en er zitten mensen van over de hele wereld dus lijkt me erg leuk zeker omdat ik van Afrika en reizen houd.
Graag zou ik mee info willen over de veiligheid in dat land. Ik ben al eens in Namibië geweest en voelde me daar heel veilig en fijn en de mensen von ik super vriendelijk en ik heb echt zin in die stage :slight_smile: maar als jullie het afraden dan ga ik toch overwegen.

Hoop dat het niet al te vaag is haha
Groetjes

Zimbabwe is een vrij veilig land. Maar waar precies ga je je stage doen in Zimbabwe? Zo moet je bijvoorbeeld in Harare wel uitkijken maar in de meeste andere plaatsen is het ok. 't Is te zeggen, je zit in een park met nog andere volunteers, en alleen ga je er sowieso niet gaan rondwandelen. Als je gewoon zelf een beetje logisch oppast (niet zomaar met de een of andere meegaan) is er in principe geen probleem.

Ik maakte een fout, Cheetah Experience is in Zuid Afrika. Heb vanochten een mail gehad met dat ik stage mag komen lopen 0:-)

Bedankt voor je info!!

Mijn stage is zowat intern met andere vrijwilligers en dan kun je veel met z’n allen gaan wat mij erg fijn lijkt.