Stage Aruba

Hi,

Vanaf Mei ga ik op stage naar Aruba alleen.
Zijn er toevallig ook mensen in deze tijd die op Aruba zijn? Het lijkt me namelijk erg leuk om mensen te ontmoeten :wink:

Groetjes,

Kim

Hallo,

Wanneer kom je aan op Aruba? Ik zit al vanaf 1 februari op het eiland en blijf tot half juli.

Wat voor stage ga je lopen en waar verblijf je?

Groetjes,

Lisanne

Hoi!

Ik kom aan op 24 Mei en ga stage lopen in de F&B bij het Amsterdam Manor resort.

Ik verblijf bij Perle D’or!

Leuk!

In Perle ga je sowieso veel mensen ontmoeten!

Ah nou dat vind ik fijn om te horen!

En als je het gezellig vindt kunnen we ook afspreken natuurlijk;)

Ben je er al helemaal klaar voor?

Oh ja lijkt me leuk!

Ja heb alles geregeld dus komt allemaal goed!

Hee meiden, mag ik vragen waar en wat voor stages jullie doen? Ik ben hard op zoek naar een stage vanaf September!!

@stephanieB mogelijk handig om te vermelden in welke sector je een stage zoekt in relatie met je opleiding. Dat makt het ook voor derden makkelijker om op je vraag te reageren denk ik.

Ik volg hier een minor op IPA. Vanuit hen loop ik stage op een basisschool.

In welke sector zoek je een stageplek?

Ik ga stage lopen op de f&b afdeling en de front office!

Ik zoek een stage in de toerisme sector en dan op HBO niveau! Zou het liefst bij een hotel op de HRM of mkt afdeling werken maar dat is best lastig te vinden…

Ik heb dus een stage op hbo niveau bij een hotel!

Bij welk hotel? Maar ik mag niet als normale medewerker mee werken in een f&b of frontoffice afdeling, dan moet t een leidinggevende functie zijn. Heb jij dat ook?

Amsterdam manor, nee ik loop als medewerker omdat het mijn 1e stage is, ik weet niet of ze een leidinggevende functie aanbieden aan stagiaires…

Helaas, die hebben al gereageerd dat ze geen stages beschikbaar hebben in mijn gewenste afdelingen!

Nog een vraag - bedoel je meelopen met een leidingevende in die sector als stagiair of puur de invulling op een leidinggevende functie ? Ik denk dat dit laatste nooit mogelijk is, dus het zal het eerste zijn :slight_smile: Dat lijkt mij ook hier wat lastig. (En vanuit de tio heb je wel meer kans ( op een reguliere stage plek)). Ik ken hier eigenlijk geen aanbieders van stageplekken die direct aansluiten bij leidinggevende posities.

Ik bedoel dan inderdaad meelopen als stagiair maar dat is erg lastig te vinden. Daarom ben ik op zoek naar een stage op kantoor op een HR of marketing afdeling, deze stages zijn volgens mijn school ook HBO waardig en dan kan ik naast mijn werkzaamheden een personeelsplan of marketingplan schrijven voor het hotel, als ze hier behoefte aan hebben!
Maar ik ga gewoon verder met mailen naar hotels en als iemand een gouden tip heeft, hoor ik het erg graag!!

Hoi lieve medestudenten,

Ik ben een facebookpagina gestart en we zijn op zoek naar mensen die ook lid willen worden.
Dus meld je gerust aan en nodig zoveel mogelijk mensen die je kent, ook uit.
Tot in Aruba!

Hee medestudenten! Ik ga in juli t/m januari stage lopen op Aruba. Waar verblijven jullie? En weten jullie hoe ik het beste een auto kan huren tegen een niet al te hoge prijs?