Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van mensen die op Aruba wonen, werken of er stage hebben gelopen!
Ik studeer momenteel HTRO (Toeristisch management) en ben van plan om in februari 2006, 5 maanden stage te gaan lopen op Aruba.
Helaas heb ik nog niets gevonden en ben dus nog steeds zoekende naar een geweldige stageplek bij een hotel of bij een organisatie dat bijvoorbeeld excursies organiseert op 't eiland. (via via ben ik bij www.depalm.com gekomen) Kennen mensen dit? Heel graag reacties, ben erg benieuwd naar deze organisatie en ik vroeg me af of zij ook wel stagiaires aannemen?!?!
Alvast hardstikke bedankt voor jullie reacties!!!
En… als er mensen zijn die zelf ook stage willen gaan lopen in die periode, lijkt me erg leuk om met deze mensen in contact te komen!!
En heb je al een plek gevonden? Wereldstage.com is ook een goed bureau voor een stageplaats. Ze hadden vrij snel een plek voor mij alleen kreeg ik te horen van m’n leraar dat hij ook een plek had gevonden.
Ik ga rond 25 Januari 2006 richting Aruba! Ik loop daar stage in het ziekenhuis op de IT afdeling.
Ik had jouw bericht terug helaas vandaag pas gezien. Wij krijgen heel veel aanvragen voor stageplekken – helaas is het complex te klein om nog meer personeel aan te nemen. Ik weet wel dat de grotere resorts zeer regelmatig nieuwe stagiairs aannemen.
Ik ben een studente aan de Saxion Hogeschool en ik lees dat je dus op zoek ben naar een stageplek. Ik ben ook op zoek naar een stageplek op aruba voor de periode febr 2006 voor de opleiding Bedrijfskundige Informatica. Ik heb de link van www.depalm.com gezien, en ik kan je zeggen dat het een hele goede en grote organisatie is. De meeste atracties en activiteiten op aruba worden door Palm Tours gedaaan en waar de meeste toeristen gaan. Je zou kunnen proberen daar te solliciteren, ik denk dat je wel kans zou kunnen hebben