Hai iedereen,
ik ben tweedejaars studente vrijetijdsmanagement en ik wil graag stage lopen op Aruba. Ik hbe al veel bedrijven benaderd, maar helaas zonder resultaat.
Wie van jullie heeft al een stage op Aruba gelopen of kan mij helpen om een stageplek te krijgen op Aruba.
Bij deze bedrijven mag ik stage lopen:
[ul]
[li]de overheid: gemeente, provinciaal of nationaal; [/li][li]evenementenorganisaties: festivals, beurzen en congressen; [/li][li]de culturele sector: musea, gezelschappen, theaters, productiebedrijven; [/li][li]de recreatieve sector: bungalow- en attractieparken, campings en watersportcentra; [/li][li]media: productiebureaus, uitgeverijen, internet- en omroeporganisaties; [/li][li]inkomend toerisme: VVV-kantoren, hotels en andere toeristische producenten; [/li][li]uitgaand toerisme: touroperators, vervoersmaatschappijen, consulaten en verkeersbureaus; [/li][li]sportieve organisaties, verenigingen en accommodaties; [/li][li]overig: onderwijsinstellingen, stichtingen en ideeƫle organisaties.[/ul] [/li]Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Dat zou super zijn