Stage Afrika

Hallo,

Voor mijn studie Verloskunde zou ik graag samen met twee vriendinnen stage willen lopen in Afrika. Zelf ben ik al in Kenia, Tanzania en Uganda geweest en dit is mij altijd heel goed bevallen. Ik ben altijd met een organisatie gegaan, al heeft de laatste organisatie alleen de plek geregeld waar ik zou verblijven en heb ik de rest zelf geregeld. Deze organisatie bestaat helaas niet meer, maar ik zie het niet zo zitten om echt weer met een organisatie weg te gaan die veel geld vraagt voor dingen die ik zelf kan regelen. Momenteel ben ik bezig met een project in Ghana, maar deze is helaas verkocht en het is dus niet zeker of we daar terecht kunnen. Mijn vraag is nu of jullie misschien organisaties of losse stageplekken (met verblijf) ergens in Afrika weten, of hoe ik hier aan kan komen? (liefst richting het oosten, al ben ik ook altijd geïnteresseerd geweest in het wat zuidelijkere Zambia en Namibië).

Simpel gezegd zoek ik dus voor drie meiden in het 3e jaar verloskunde een leuke stageplek in Afrika waar niet direct een dure organisatie aan vast zit.
Alvast enorm bedankt, alle tips zijn welkom!

Groetjes,
Amber

Beste Amber,
Heeft u een stage plek gevonden?
grt