Ik vertrek in maart 2007 voor 6 maanden naar Curacao om hier stage te lopen.
Zijn er mensen die ook in deze periode gaan of er dan al zijn ??
Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen!
Ik wil in juni 2007 naar Curacao om hier te gaan werken, hoe ben je bij een stage gekomen en welke opleiding volg je? Ik zelf wil graag vanaf september 2007 stage gaan lopen Op Curacao misschien in een kinderdagverblijf of als entertainer in een Hotel.
Ik ben bij mijn stage adres gekomen via mijn huidige werk, ben er dus een beetje “ingerold”, waar ik heel erg geluk mee heb gehad.
Volg opleiding MTRO, toerisme opleiding, ga stage lopen achter receptie bij een resort…
Je kan wel via wereldstage.nl je inschrijven maar dat is redelijk prijzig, je kan het beste zelf zoeken naar een adres.
Hi Jlien, wat voor opleiding heb je. Dat vraag ik met name imdat ik mogelijk een plekje weet bij een opvang, maar dan heb je minimaal papieren van een klasseassisitent nodig. Zij verzorgen nl. ook huiswerkbegeleiding.
Groetjes Anneke Maduro
Hallo Anneke,
weet je toevallig ook waar ze mensen nodig hebben in de zorgsector ofzo? Ik heb de opleiding spw gedaan, o.a. ook stage gelopen als klasse-assistent.
Daarna nog hbo Personeel & arbeid gestudeerd met ervaring tot reintegratie en begeleiding van (probleem)jongeren…
Heb het idee dat jij veel weet op Curacao, dus misschien dat jij mij kan helpen? Thanks!