Dit is mijn zoektocht naar informatie, ik vertrek tussen 28 januari en medio februari richting st. Maarten.
Ik ben op zoek naar een pianoleraar en een zangleraar, of een locatie waar ik zelf piano en/of zang kan oefenen.
Omdat ik van plan ben tot medio mei te blijven komt een bijbaan goed van pas. Waar kan ik vacatures vinden,
zijn er sites waar ik me kan aanmelden.
Verder ben ik benieuwd of er mensen rond eind januari ook richting st. Maarten gaan,
wellicht kunnen we afspreken en leuke activiteiten ondernemen.
Op de Franse kant zit een muziekschool, ik heb niet het idee dat er veel professionals zijn die het als enige baan doen, maar meer erbij. Ze zullen er vast wel zijn maar dit kan je beter via-via dan via internet regelen.
Voor een bijbaan geldt hetzelfde. Weet niet precies wat voor bijbaan je zoekt, maar als je de horeca of sales in wilt moet je gewoon een bar/ winkel binnen stappen.
Wie is er nog op zoek naar een baan in Sint Maarten (of ken je iemand die nog een leuk baantje zoekt)?
Ik ga weer terug naar NL in Augustus 2014 en ik zoek een vervanger voor mijn werk.
Het gaat om het bedrijf Private Yacht Charter (Oyster Pond).
Mijn taken zijn: sales, marketing en administratie.
Ik werk ongeveer 30 uur per week.
Het is leuk om te doen en het verdiend ook lekker!
Belangrijk: je hebt geen opleiding nodig voor deze functie.
Als je meer informatie wilt, stuur me dan even een berichtje of kijk op de website: