Sri lanka okt/nov 2017

Hoi Hoi,

ik ben 28 jaar en vorig op groepsreis geweest naar Vietnam. Super tof!
Nu wil ik dit jaar weer graag reizen, en een groeps reis is zeker een optie.
Echter, bij sommige landen merk je dat zelf rondreizen veel goedkoper is en je veel meer ziet.

Vooral naar Sri Lanka. Zelf ben ik er nog niet 100% over uit, Indonesië trekt me ook en Colombia.

Voor mij komen okt/nov het beste uit omdat mijn woning in december opgeleverd wordt. Ik heb nog geen vaste datum, dus ik zou eventueel tot begin december weg kunnen.

Lijkt het je leuk om samen actief rond te reizen, te genieten en te chillen stuur dan een berichtje.

Groetjes, Susan

Hoi Susan,
Ik vertrek 3 Augustus naar Sri Lanka. Weet niet of je zoveel eerder weg kan/ wil.
Ik ben 27, tegen die tijd 28. Ik blijf ongeveer een maandje in Sri Lanka.
Groetjes Gaby

Hoi

Ik kan niet eerder inderdaad. Ik kan pas rond oktober november.
Dat lukt jou niet ? Groetjes susan

Ha Susan,

Sri Lanka klinkt inderdaad als een heel toffe bestemming. Ik heb mezelf nog niet zo verdiept in Sri Lanka, maar als ik even google zie ik prachtige landschappen, mooie tempels, stranden en wilde dieren.

Ik ben zelf ook een fan van zelf rondreizen, vooral omdat je dan kunt doen en laten wat je zelf wil.
Wat voor dingen zou jij graag willen doen en zien? Ik hou zelf van actieve dingen doen, cultuur èn natuur, niet te massaal, lokaal eten proeven en af en toe lekker chillen natuurlijk, liefst met een biertje erbij.

Ik ben 35 en heb al wel eerder zelf rondgereisd in Azië en dat is erg goed bevallen. Ik wil graag nieuwe dingen ontdekken, maar zie het niet zitten om dat helemaal in mn upppie te doen.
Hoor graag van je of dit een beetje overeenkomt met jouw wensen en ideeën?

Groet,
Maurice

Hoi maurice,

Ik herken me wel in je verhaal hoor.
Het liefst wil ik met een vrouw rond reizen, meer omdat dat ergens toch veiliger en normaler aanvoelt.

Waar kom je vandaan als ik vragen mag ?

Groet susan

Ha Susan,
Ik begrijp dat je liever met een vrouw rondreist. Hoewel ik natuurlijk ook heel veilig en normaal ben. haha. Ik woon trouwens in Slagharen. Veel succes verder.
Groet, Maurice

Helaas, ik heb mijn ticket al geboekt…

Groetjes Gaby

Haha ja snap ik , kan ook super tof zijn :wink:
Heb je Facebook? Groetjes

Als je naar Sri Lanka wilt gaan en een gids zoekt zonder tussenkomst van een reisbureau, kan je deze vinden op https://www.guidedirect.com/sri-lanka-country-tours. Kost omgevene E 60 per dag incl auto en brandstof. Allemaal prima en zeer ervaren gidsen

hey suzan,

Weet niet of je al iemand hebt om mee met je mee te gaan… maar mij lijkt t leuk om met je mee te gaan, in november…
Heb zelf al vaker alleen gereisd naar peru, brazilie en oeganda bijv… maar indonesie bijv spreekt me ook erg aan :relaxed:

Groetjes Myrte

Hoi myrte,

Super leuk dat je reageer. Krijg alleen maar van mannen een reactie haha .
Leuke reizen heb je al gemaakt , ik heb zelf ook veel alleen gereisd.
Indonesië twijfelde ik ook over maar denk toch dat sri Lanka maar voorkeur heeft.
Lijkt het je wat om fb of 06 uit te wisselen ?

Ik moet namelijk binnen paar maanden wel me vakantie hebben aangevraagd.
Hoe zit dat met jou ?

Groetjes Susan

Je kunt me op fb toevoegen, myrte coerver… ik moet idd ook snel mn vakantie aanvragen :blush:

Hoi dames. Hoe ver staan jullie reisplannen? Zelf heb ik ook sri Lanka op mijn lijstje staan. Ben 37 jr. Ik hoor het graag. Gr. Cathy

Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app

Hoi hoi
Het staa5 nog in de kinderschoenen. Haha
Ik moet wel mijn vakantie gaan opgeven dus ik zal overleggen wanneer iedereen kan.
Waar kom je vandaan ? Groetjes Susan

Hoi Susan ik kom uit Brabant Tilburg. Hoe denken jullie erover na de overstromingen nu?

Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app

Ik moet ook mijn vakantie plannen inderdaad

Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app

Hoi had ik helemal geen weet van. Check het nu inderdaad. Ja vanaf oktober is dat volgens mij niet direct een gevaar.

Maar meer of we de gevolgen dan nog steeds tegenkomen zeg maar. Ik zal me even verdiepen in welk gebied het is

Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app

Hoi Susan,
Hoe staat t met jullie plannen? Wanneer denken jullie te vertrekken.
Sri Lanka is ook nog een land op mijn bucketlist… Zou t super tof vinden om mee te gaan.
Ben zelf 33 en al vrij veel gezien op de wereld, alleen en ook veel met reisgenoten die ik op deze site heb leren kennen.

Ik dacht misschien kunnen we met een klein groepje gaan, busje met chauffeur regelen daar en zelf onze route uitstippelen. Of gewoon met t OV t land doorreizen of een combi van beide.
Ik hoor graag van je.
Groetjes Karin

Sent from my Nexus 5X using Wereldwijzer mobile app

Hoi karin

Wat super dat je reageert.
Het is helaas veranderd. Ik zou uiteindelijk met 1 meisje gaan maar die krijgt geen vrij.
Ik b3n hard op zoek naar een nieuwe leuke spontane en actieve reizigster haha.

Dus er is nog niks gepland en met zijn 2en vind ik helemaal goed. Je ontmoet altijd mede reizigers daarzo.
Ik moet nu eigenlijk wel binnen 3 binnen vrij aanvragen voor oktober of november.
Ik weet niet hoe jij er in zit. Hoor graag zsm van je :slight_smile:

Groetjes susan