Spontane levensgenieter gezocht voor raodtrip naar Zuid Frankrijk deze zomer!

Hoi ! Ik ben Rana, een gezellige reislustige dame uit Rotterdam van 36 en ik ben dol op spontane uitstapjes!
Ik zou het enorm leuk vinden om -bij voorkeur- een vrijgezelle dame te ontmoeten die net als mij zin heeft om heel relaxed richting Zuid Frankrijk te rijden (ik heb vervoer) en daarbij te genieten van alles wat onderweg op ons pad komt.

Ik ben zelf dol op een goed gesprek, terrasjes pakken een bbq of picknick, spontane acties, lekker naar strand gaan, uiteten in een leuk restaurantje (of natuurlijk zelf maken!),shoppen, marktjes afstruinen, een dansje en een drankje doen en te connecten met locals en andere reizigers.

Overnachtingen onderweg wat mij betreft; in een appartement ( airbnb) , sta caravan, bed en breakfest, hostel, of eventueel een keer couchsurfen sta ik ook voor open!

Datum (deze zomer), route en duur is uiteraard in overleg!

Ben jij net als mij sociaal, humoristisch, een echte levensgenieter en iemand die écht kan genieten van wat er op je pad komt en heb je zin in een super leuke trip naar la France?! Dan hoor ik je gauw! Leuk om een paar keer een drankje vooraf te doen uiteraard! :slight_smile:

Groetjes Ramona

Hoi Rana, je bericht spreekt mij heel erg aan! De gezelligheid spat ervan af. Zou Italie ook een optie zijn? En hotels/b&b enzo?? Hou van een beetje comfort:). Groetjes An

Hey Rana en An,

Ik vind jullie beide reis ideeën erg goed klinken. Ik ben echt heel erg toe aan vakantie en heb niemand die met mij op reis wil/kan. Nu ben ik vorig jaar in mn eentje 3,5 gaan backpacken door Thailand en dit was geweldig, maar ik wil nu gewoon wat meer luxe (geen hostels meer dus) en heb last van mn rug dus backpacken is niet echt een optie. Ik sta voor Frankrijk en Italie open.

Over mij: 35 jaar, Rotterdam, levensgenieter, niet verlegen en hou van gezelligheid, relaxen, ontdekken en af en toe avontuur.

Groetjes,

Amy

Dames volgens mij hebben we een groepje :wink:
Ben zelf ook een levensgenieter, spontaan, single, reislustig, 36 jaar jonge vrouw. Hou van leuke dingen te ondernemen, of het een glaasje wijn op een terrasje is of een zip line in de jungle (oke niet in Frankrijk of Italë) maakt niet zo veel uit … Italië heeft wel mijn voorkeur!

Eerst ergens in Nederland afspreken lijkt me een goed idee …

Groetjes,

Barbara

Is er nog ruimte voor 1 meer? Ik vind dit namelijk erg leuk klinken!
Ik ben wel een paar jaartjes jonger (getal!): 27. Van 4 augustus tot 4 september ben ik vrij en ik heb heel veel zin om op vakantie te gaan!
Groetjes,
Marjolein

Hoi An,
leuk dat je gereageerd hebt! Ik was met vakantie vandaar mijn late reactie!
Als we het kunnen combineren, een stukje van de coted’azur en dan door naar Italië sta ik zeker ook voor een Italie open hoor! :slight_smile: En eventueel alleen Italie ook, maar liefst die combi dan.
En B&B en/of hotels is eventueel ook prima, zolang het maar betaalbaar is, dat is nl iets waar ik wel een beetje op wil letten. Zo zonde als je al je budget aan dure overnachtingen uitgeeft. Maar comfort is alleen maar goed natuurlijk. Volgens mij zijn er hele betaalbare goeie dingen te vinden als je een beetje zoekt vooraf.

Misschien leuk als je wat meer over je zelf kan vertellen? Waar je woont, wat je doet, waar je van houdt op vakantie etc!

dit is trouwens mijn emailadres; ramonacevaal@hotmail.com, zullen we daar verder mailen?

Groetjes Ramona

Hi Amy!
Bedankt voor je spontane berichtje! Sorry voor de late reactie… ik was op vakantie vandaar :slight_smile:
Leuk je trip naar Thailand! :slight_smile:

Je woont ook in Rotterdam zie ik, misschien leuk om binnenkort ergens een drankje te doen en het over onze reisplannen te hebben?

Ik geef je in elk geval even mijn emailadres kunnen we daar verder contacten; ramonacevaal@hotmail.com

ik hoop van je te horen!

Groetjes Ramona