Sponsorship probleem

Hallo ik hoop dat ik dit niet op de verkeerde plaats zet , maar here goes.
hopelijk is er iemand die me kan helpen, het verhaal in het kort.
verliefd geworden op canadees. we zijn nu 2 jaar verloofd. en ben 3x voor paar maanden op vakantie geweest in canada.
We dachten dat de sponsor route het beste zou zijn , trouwen zou geen probleem zijn voor ons. Ze heeft een dochtertje en krijgt een uitkering,ze woont thuis met haar familie. Ons idee was dat als zij een baan zou vinden ik daar heen kon gaan op de sponsorship, maar het is mij niet duidelijk of ze nou wel of niet aan de inkomens norm moet van rond de 34.000 dollar aangezien we dan met 3 personen zijn.of werkt dat anders w want ze woont nog thuis met haar familie.ik heb verschillende dingen gelezen en het is me niet duidelijk of dat inkomen nou wel of niet nodig is als ik spouse ben. Op eigen kracht naar canada lijkt voor mij niet mogelijk,heb veel verschillende baantjes gehad, en veel als muziekant her en der gespeeld. Dus geen hoge opleiding of jarenlang ervaring een bepaalde functie.
Ik kom er niet meer uit bij de cic website , dus ik hoop dat ik hier een antwoord kan vinden.
Als iemand een idee heeft wat voor ons de beste weg is , heel graag. Alle informatie is welkom
ps : ze wonen in london , ontario

alvast bedankt.
gr re

Mbt de inkomsten norm kan ik je niet helpen. Het beste kun je denk ik even proberen contact op te nemen met CIC. Ik heb hier wel een nummer van ze maar het is een ‘‘vanuit Canada’’ nummer dus die werkt mogelijk niet als je vanuit NL belt…

+1 888 242 2100

hey bedankt voor je reactie, dat is zeker handig, ik zal het meteen even doorsturen naar mijn vriendin,dank je

blacky 94 bedankt voor het nummer , maar het is een band opname, geen optie om iemand aan de lijn te krijgen, en het is een nummer voor mensen die het proces al zijn gestart.

Ik heb altijd gewoon met iemand gepraat via dat nummer… ik ken de opties niet meer uit mn hoofd want heb ze al een jaar niet meer gebeld maar als hij op een gegeven moment om een identificatie nummer oid vraagt en je wacht en je voert die niet in wordt je vanzelf doorverbonden met een persoon aan de andere kant vd lijn…

we hebben het het vaak geprobeerd maar na het bandje gaat de hoorn erop.