(origineel bericht op be-more.nl)
Sponsor Diner 2 … Het was geweldig!!
Dag Allen,
<u><strong>Allereerst</strong></u> wil ik mijn<u> vader en moeder</u> bedanken voor al het werk wat zij hiervoor verricht hebben.
Ook wil ik Tamara complimenteren voor het harde werken en ondanks de vermoeidheid wist je je toch heel erg goed te redden!!! Super trots!!!
Linsey ik wil je ook bedanken dat je ons 2 helpende handen hebt geboden. Het is met jou altijd gezellig! Grappen en doorstappen en happen en wat met de chef aan pappen
Super dat je je vrijwillig hebt ingezet voor dit werk!
Het was nu wat makkelijker met het voorbereiden. We hadden de ervaring van de vorige keer dat we sommige gerechtjes toch nog wat konden opleuken. We hebben de grote garnaal (gerechtje vd 15e okt) geschrapt en er een ander gerechtje voor in de plaats gedaan.
Dit was ook erg leuk !
De dag ervoor heb ik met Papa het snij en voor werk gedaan.
Ik heb me voornamelijk bezig gehouden met snipperen, snijden, mengen, roeren een beetje assisteren en paps af en toe over zijn bol aaien. Mama had de taak voor de aankleding in en om het huis maar de bereiding van de soep bouillion dat konden we niet zo bereiden als hoe zij dat toch altijd zo fijntjes op smaak kan brengen en bereiden. Mmmm!!
Op de dag zelf,
Puntjes op de I zetten. Planning doornemen. Tafels halen bij de Dikke Deur, Richard, nog een keer bedankt voor het lenen van je tafels! Top!
De tafel dekken met de Ugandese kleuren. Het servies, bestek, glazen van de Kerk weer op poetsen en ook de koffie weer in in de machine van de kerk klaargezet. Geweldig om zo voor een groep mensen koffie te tappen!
Dus, ook voor onze kerk, de uitleen service was een groot succes!
En uiteraard bedanken we voor de stoeltjes, kapstok, voorraadjes suiker/melk, en nog meer spullen die van Bureau Streefkerk zijn gekomen. ook grandioos natuurlijk! Doen precies waar ze voor staan
''houden het praktisch ‘’ ![]()
Oke genoeg reclame zo ![]()
Linsey was keurig op tijd !
en we konden met een rustig en ontspannen gevoel van start.
Pap mam tam en lins het voorgerecht op de borden klaarmaken terwijl ik buiten iedereen een drankje en een amuse aan heb geboden.
En…uiteraard even met mijn fototoestel geklikt. Alle gasten staan er weer mooi op! (vind ik dan hè )
Iedereen is keurig op tijd binnen gewandeld en alles ging in ontspannen sfeer.
Even een toespraakje van de chef. Korte uitleg. En hup ! gaan met die banaan !
Hard doorstappen!
En ja… al die gezelligheid…
SUPER!!!
Dit keer hebben we de boel in 1x opgeruimd. en voor 24.00u stond alles weer op zijn plek en was het alsof er toch minder troepjes zijn gemaakt dan de vorige keer.
Of het kwam omdat we nu wat meer ervaring hebben op gedaan en dus ook met opruimen en afwassen tussendoor een betere planning hadden ![]()
Na een 2e bakje koffie en nog wat na kletsen gingen de gasten de deur uit. En…taddadadaa…despanninginonzeonderbuiken…namtoe
Alles was top en knus… maar wat zit er nu in de bus…
------- >1240 euro!!!