SPOED!!! Stage gezocht in Londen

Hoi allemaal,

Even voorstellen: ik ben Lisanne Hagenaar, 21 jaar, 4e jaars student pedagogiek aan de Hogeschool van Amsterdam.
Voor mijn minor ga ik twee maanden op stage naar het buitenland (26 oktober t/m medio december).

Ik heb al wel woonruimte in Londen (Stratford, E15), MAAR nog geen stage. En aangezien ik over 6 weken al vertrek, begint de tijd nu wel erg te dringen!

Wie o wie helpt mij? Ik zoek een stage bij een pedagogische instelling (opvoedingsondersteuning, scholen, kinderopvang, noem maar op). Het is voor ongeveer 8 weken, 32-40 uur/week. Vereiste vanuit de opleiding is dat ik een stagebegeleider krijg, hij/zij moet ook minimaal HBO niveau hebben, en zo nu en dan contact houden met mijn docenten in Nederland.
Ook moet er een mogelijkheid zijn om een kleinschalig onderzoek te doen.

Mijn dank is enorm groot als iemand mij zou kunnen helpen!

Groet,
Lisanne

Hoi Lisanne,

Je moet even kijken op: http://www.internship-uk.com/. Tegen een kleine betaling (ongeveer 250 euro) gaan ze een stage voor je zoeken. Heb me er zelf ook aangemeld voor een stage in februari 2012, ze zijn voor me op zoek…

Succes!

Groetjes,
Jennifer

Hoi Jennifer,

Bedankt voor je reactie!
Internship-UK was ik inderdaad ook al tegen gekomen.
Helaas lees ik op internet veel negatieve reacties over deze organisatie, dus ik durf het niet aan om daar mijn geld in te steken…

Groetjes,
Lisanne

Hallo Lisanne,

Je zou Susanne de Bruin eens kunnen vragen, van http://abroad-internships.com. Ik heb veel vertrouwen in haar. We kennen elkaar dan ook al langere tijd, juist op het gebied van stage. Abroad-Internships zit op dit forum. Een persoonlijke aanrader!

Mocht het onverhoopt niet goed lukken, geef me dan maar een seintje. Dan kan ik kijken, hoe ik je verder kan helpen.

Vriendelijke groet,
Patrick de Vrij

Hallo Patrick,

Ik ben benieuwd of jij mij kan helpen?
Inmiddels heb ik wel contact gehad met Susanne van abroad internships, maar helaas past hun prijs niet helemaal in mijn budget.
Mocht jij iets weten, zou dat echt super zijn, aangezien ik morgen over 5 weken vertrek…

Groetjes Lisanne

Hoi Lisanne,

Ik heb je een contactuitnodiging gestuurd.
Ga ik intussen alvast wat mogelijkheden voor je onderzoeken.

Groetjes,
Patrick

Ik raad je in ieder geval aan om een account aan te maken op LinkedIn, als je nog dat nog niet hebt.

LinkedIn heb ik. Een tijdje terug heb ik al een oproep gedaan, maar helaas zonder resultaat…

We hebben wel contact.
Ik ga 's kijken wat ik voor je kan doen.

Eindelijk! 3 weken voor vertrek heb ik nu, tot mijn grote opluchting, een stage gevonden!

Hoi Lisanne,

Gefeliciteerd!!! Ik kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is, na al die moeite die je ervoor hebt gedaan en de weinige hoeveelheid tijd die je daarvoor beschikbaar had.
Sluit de stageplek aan bij je wensen? En is die een beetje in de buurt van je verblijfplaats in Londen en goed bereikbaar?
Zal haast wel goed zitten, je klinkt zó positief. Toch vraag ik maar even, want ik ben uiteraard best wel benieuwd!

In ieder geval wens ik je sterkte met de laatste voorbereidingen en een fijne tijd daar in Londen, dat alles - inclusief de heen- en terugreizen - goed mag verlopen.

Hartelijke groet,
Patrick