Oh jee… ik ben weer eens veeeels te laat begonnen met m’n vakantie plannen. Heb ik hier al eerder een bericht geplaatst? Weet ik niet meer ik ben nu te moe om dat na te zoeken. Anyway, ik ben nog nooit in New York en omgeving geweest en dat lijkt me tof, lauw (of hoe heet dat tegenwoorig :p) om eens te bezoeken in augustus. Ben iemand die van sightseeing, relaxen maar zeker ook een stuk cultuur en natuurlijk wel wat fun houd (ben echter geen bartijger).
Ik ben 29 kom uit brabant en zoek dus met spoed een reisgenoot v/m (of meerdere reisgenoten) die meewillen. Ik ben een vrij rustige, doch soms ook (over)enthausiast persoon en een beetje off-centre maar niet per se op een vervelende manier
Ik heb een lichte voorkeur voor vrouwelijke reisgenoten wegens goede ervaringen daarmee in het verleden (alleen REISgenoot hoor don’t worry 't is geen verkapte contactadvertentie… aan die flauwekul doe ik niet :p).
p.s. als niemand hier trek in heeft maar wel in iets aparts (euhm, Rusland, Japan, etc) dan houd ik me warm aanbevolen ![]()
Goed laat maar wat weten… Maar wel een beetje rap he ![]()