Het lijkt me erg leuk om op Aruba te werken! Ik vroeg me wel af wat voor werk het is en voor hoe lang…
Ik woon in Nederland en heb geen contacten met de antillen.
Groetjes Tamara
Zodra het om een baan gaat op Aruba dan zijn ineens veel jongelui geinteresseerd. Hier betreft het niet alleen verkoop van parfums maar ook zorgen dat je andere mensen vindt die ook dit spul gaan verkopen. Dit heet MLM, multi level marketing.
De markt met verkopers zal heel snel verzadigd zijn op Aruba en na een korte tijd zul je weinig meer verkopen ook omdat er dan al weer meerdere verkopers zijn die hetzelfde product verkopen.
Alleen de mensen die in Nederland dit doen willen hun levels uitbreiden in andere landen, en zo hun provisie te vergroten terwijl de jongelui op de Antillen, vaak studenten of net klaar met hun studie dit zullen zien als een vakantiebaan maar niet genoeg zullen verdienen om ervan rond te komen.
Het is een vorm van pyramide spel maar dan legaal, het is goed dat men eerst in dit soort praktijken verdiept alvorens men zo instapt in dit wereldje.
lees de post even van Frank34 binnen deze topic. Het lijkt me volstrekt duidelijk wat voor een soort ‘baan’ dit is. Vooral niet aan beginnen dus, een kansloze zaak, zeker hier op het kleine Aruba.