[SPOED] Baan aangeboden op Aruba (ook tijdelijk)

Geachte lezer,

Wij zijn met spoed op zoek naar 3 mensen die ons team willen versterken op Aruba.

Mensen in Nederland of België met contacten op de Antillen worden ook verzocht te reageren…

Ons bedrijf is actief over de hele wereld (46 landen)
Vanaf 1 Maart ook op de Nederlandse Antillen.

Werkervaring is niet vereist!

Stuur snel uw contactgegevens zodat wij contact op kunnen nemen.
[EMAIL=“info@primageur.nl”]info@primageur.nl
of een privebericht op dit forum

Hallo

interesse meteen gewekt door de titel van jouw bericht.
Welk werk is het precies? Ikzelf ben van België, geen contacten op de Ned.Antillen.

Ik heb je een berichtje gestuurd :wink:

Hallo,

Ook mijn interesse is gewekt!
Ben erg benieuwd naar het soort werk en of jullie ook mensen zoeken voor alleen de maanden Juni, Juli en Augustus?

Vriendelijke groeten,

Merieke

ben benieuwd

Iedereen heeft een PB ontvangen

ook ik ben nieuwsgierig geworden… Mijn vriend uit België wil graag naar Aruba komen als hij hier werk kan krijgen… graag ontvang ik dus een PB.

MvG Roos

Het lijkt me erg leuk om op Aruba te werken! Ik vroeg me wel af wat voor werk het is en voor hoe lang…
Ik woon in Nederland en heb geen contacten met de antillen.
Groetjes Tamara

Om wat voor werk gaat het??
ik ben momenteel tot 15 juni beschikbaar en heb werkervaring in verschillende branche.
Alleen geen contacten op Aruba

Welk werk ? voor hoelang want ben levenslang beschikbaar
en kom liever voor jaren dan voor maanden

ik ben wel geïnteresseerd
ik zit erover te denken om voor een paar jaar naar Aruba te gaan
ik zou graag ook een pb ontvangen

Zodra het om een baan gaat op Aruba dan zijn ineens veel jongelui geinteresseerd. Hier betreft het niet alleen verkoop van parfums maar ook zorgen dat je andere mensen vindt die ook dit spul gaan verkopen. Dit heet MLM, multi level marketing.

De markt met verkopers zal heel snel verzadigd zijn op Aruba en na een korte tijd zul je weinig meer verkopen ook omdat er dan al weer meerdere verkopers zijn die hetzelfde product verkopen.

Alleen de mensen die in Nederland dit doen willen hun levels uitbreiden in andere landen, en zo hun provisie te vergroten terwijl de jongelui op de Antillen, vaak studenten of net klaar met hun studie dit zullen zien als een vakantiebaan maar niet genoeg zullen verdienen om ervan rond te komen.

Het is een vorm van pyramide spel maar dan legaal, het is goed dat men eerst in dit soort praktijken verdiept alvorens men zo instapt in dit wereldje.

Succes!

Frank

Eindelijk iemand met verstand. Keep up the good work Frank

Een goedenavond,
wat voor werk is dat. Ik heb alle vrije tijd die er is. Ik ben met vervroegd pensioen (50)

Hai,

Lijkt me super maar wat voor werk is het ?

Grtjes Lindy

lees de post even van Frank34 binnen deze topic. Het lijkt me volstrekt duidelijk wat voor een soort ‘baan’ dit is. Vooral niet aan beginnen dus, een kansloze zaak, zeker hier op het kleine Aruba.

Beste
Vraagt u nog mensen voor te werken
intressse veel ervaing

ik heb belangstelling en zou graag willen weten om welke functie het gaat.

email [EMAIL=“arkai_misier@hotmail.com”]arkai_misier@hotmail.com

groet,

sarita

Lezen mensen, lezen!

frank

hahaha… nu ben ik toch wel heel erg benieuwd wie van deze mensen, voor deze baan naar Aruba zijn gekomen :wink: