Hoi Wendy,
Ik hoop dat jij hier ons antwoord op kan geven… Mijn vriend en ik willen in september een rondreis maken door Madagascar. Ik heb echter gehoord over een enorme sprinkhanenplaag. Kan jij ons hier meer over vertellen??
Groetjes Ylona
Hoi Wendy,
Ik hoop dat jij hier ons antwoord op kan geven… Mijn vriend en ik willen in september een rondreis maken door Madagascar. Ik heb echter gehoord over een enorme sprinkhanenplaag. Kan jij ons hier meer over vertellen??
Groetjes Ylona
Hoi Ylona,
Maak je voorlopig nog maar geen zorgen over sprinkhanen plagen. Ik heb er nog geenéén gezien. Nouja,hier en daar eentje in de tuin!
Ik was een paar weken geleden op de koffie bij een vriendin, Nederlandse journalist die hier in Tana woont, en vrij goed op de hoogte is van al hetnieuws hier. Zij bevestigde dat het nieuws uit zijn verband is getrokken. Het echte nieuws is dat de FAO fondsen nodig heeft om een dreiging te bestreiden.In het nieuws is het een heuze sprinkhanen plaag geworden. vrij onhandig, want als zelfs de BBC en CNN het erover hebben ga je er toch een beetje vanuit dat het waar is.
Zie dit artikel van de FAO: 404 Error Page
groetjes en fijne vakantie, Wendy
Hoi Wendy,
Bedankt voor je reactie! De reis is inmiddels geboekt hoor ![]()
Groetjes Ylona