SPH stage in Nieuw Zeeland?

Hallo Iedereen,

Ik ben een student SPH van de hanzehogeschool Groningen en wil graag in Nieuw Zeeland stage lopen. Zijn er hier ook mensen van de hanzehogeschool die dit al eens gedaan hebben?? Of andere mensen die mij zoveel mogelijk informatie kunnen geven over stage lopen in Nieuw Zeeland??

Natuurlijk heb ik al contacten via school lopen dus het lijkt mij niet handig om dan via een intermediair te werken, of is dit wel handiger??

Anyway, zoveel informatie als mogelijk… kom maar op…

groetjes Janneke :NEWZEALAN

Dag Janneke,

Mijn vrouw en ik zijn al twee keer in NZ geweest. Niet voor een stage, maar met vakantie… Op zich dus niet helemaal wat je bedoelt… Alleen werkt mijn vrouw, Jolanda Kroes, als docente op de Hanzehogeschool… SPH.

Goed denk ik om met haar eens contact op te nemen!
Heb je overigens op deze site ook al www.studentsgoabroad.com gezien??

groeten,

Klaas Dijkstra.

Bedankt voor de reactie!

Ik zal zeker eens met haar contact opnemen hierover.
Ik heb Jolanda Kroes al eens eerder gesproken over het volgen van een minor op de hanzehogeschool. Dus ik weet inmiddels wie ik moet hebben.

Super bedankt!

Groetjes Janneke

Hey janneke,

Nieuw Zeeland is echt het ideale land om stage te gaan lopen.
Ik kan het weten want ik zit er nu. Schitterd weer is het nu hier.