Stage Februari 2009 Nieuw Zeeland

Hallo,

Ik ben een studente van de Hanze hogeschool Groningen, en voor volgend jaar februari 2009 op zoek naar een marketing gerelateerde stage. Mijn huidige opleiding is International Business and Languages en dit is in het engels, dus mijn engels is uitstekend.
De stage moet rond de 6 maanden zijn, en het liefst iets in de marketing/communicatie! Heeft iemand tips voor mij, of weet iemand een bedrijf die ik aan kan schrijven?
Bedankt,

Mariska

Pfff, hoe breed mag marketing en communicatie zijn?? Is een toeristenorganisatie ook iets? Laat maar weten, misschien kan ik iets voor je regelen op mijn werk.

Groetjes, Jennifer

Hallo,

google gewoon eens op internet naar bedrijven die jouw aanspreken. De site’s zijn in het engels dus dat moet geen probleem voor jouw zijn. Lijkt het bedrijf je wat stuurt gewoon een mail wie je bent en wat je wilt en vele deuren gaan open. Ik kreeg heel veel positieve reacties (en half NZ is nederlands :slight_smile: ).

Hallo Mariska,

Ik ben ook student van de hanzehogeschool en ik ga aankomende september naar Hamilton, zoals chely al zegt, mail naar bedrijven en je krijgt heel veel mogelijkheden terug. Het duurt in totale tijd wel even, maar ook ik heb het zo gedaan. Ik wist alleen al een bedrijf.
Eventueel wil ik ook nog wel helpen als ik daar ben, laat maar horen…
Ben trouwens SPH-student…

Groetjes Janneke

Hallo,

Ik studeer momenteel Facility Management en ik ben op zoek naar een stage in Nieuw Zeeland. Heeft er iemand tips of ideeen? Ik ben in het bijzonder geinteresseerd in Christchurch (zuidereiland)

Hallo,

Ik studeer momenteel Facility Management en ben op zoek naar een stage in Nieuw Zeeland, met name in Christchurch. Heeft er iemand tips of ideeen?