De Amerikaanse auteurs staan niet stil; ieder jaar verschijnen er tal van spannende thrillers, meeslepende fantasy’s, (on)eerlijke autobiografieën, en meer. De bedoeling van dit spel is dat je een citaat uit een Amerikaans boek plaatst, waarop men de titel van het boek en de auteur moet raden (liefst zonder de hulp van je beste vriend google ;)).
Ik zal een begin maken:
“He was not the Model Boy of the village. He knew the model boy very well though–and loathed him.”
We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold. I remember saying something like “I feel a bit lightheaded; maybe you should drive…”
Ik was al bang dat het lastig zou worden zonder Google in te schakelen, vandaar dat ik er bij had gemeld dat Google liever niet gebruikt kan worden. Wat kunnen we qua regels afspreken? Na 2 tips toch Google gebruiken?
Of dat je niet direct op het citaat mag googlen, maar op de tips die gegeven worden?
Dan nog is het beter als iemand anders hem raadt, het is heel erg lang geleden dat ik een boek van een Amerikaanse schrijver heb gelezen, dus een nieuw citaat wordt een probleem.
Als je het antwoord weet, kan je deze gewoon geven. Omdat je aangeeft dat een nieuw citaat leveren een probleem wordt, zal ik (of een ander) het volgende citaat plaatsen.
“What we call the beginning is often the end and to make an end is to make a beginning. The end is where we start from.” Van wie komt dit citaat,en hoe heet dit boek?