Special tourney - reisorganisatie - ervaringen?

Hoi Hoi,

Mijn eerste berichtje maar dat doet er hopelijk niet zo veel toe. Wij zijn voornemens om op kort termijn thailand aan te doen en nu kwamen we via het internet en o.a. dit forum ook uit bij Special Tourney reisbureau. De website ziet er niet echt goed uit maar als je mag geloven voor wie zij allemaal de reis hebben mogen verzorgen zou je zeggen dat het een aardig bureau moet zijn.

Onze vraag aan jullie, hebben jullie ervaring met hun en zo ja welke ervaringen. Ik heb op dit forum genoeg gelezen voor Greenwoodtravel en dat iedereen ze eigenlijk wel aanraadt maar van Special tourney kan ik weinig tot niks terugvinden.

Ik hoop wat input te verkrijgen, alvast bedankt in iedergeval

Met vr. gr.

Hoi Hoi,

Ik ben net een paar weken terug van een flydrive van Bangkok naar Chang Mai, geboekt bij Special Journey, althans het autodeel met aansluitend 5 dagen Koh Samui. Was allemaal prima geregeld. Het is een Thaise organisatie van een Nederlandse eigenaar. Was allemaal dik in orde, zo krijg je een nummer waar je 24 u per dag teercht kunt in het Nederlands. Nette prijzen ook en veel keuze aan tochten.

Veel plezier vast,

Kees