Beste reizigers,
fietsers en muzikanten. kort intro, heb al veel rond gefietst voor het avontuur. Werken en woofen. Fiets is m´n modern paard, ben geen triatlonner.
Wil dus Spanje verder ontdekken. Practicar La lengua en muziek maken etc. Nieuwe amigos/as ontmoeten. Ben nog in de voorbereiding, spullen, fietskar.
Zijn er nog mensen die met gelijke plannen rond lopen. Zo ja, misschien kunnen we is babbelen
Hasta pronto, Martijn
sorry, ik ben Belg, man en 55. waarschijnlijk niet de reisgenoot die je zoekt, martijn. maar je spreekt over woofen. dàt wil ik volgend jaar. kan je me ergens in de wereld een adres of paar adressen van boerderijen geven die je echt goed meevielen? kan je ook zeggen waarom? bedankt!
chebais
Bonjour Chebais,
Natuurlijk kunt u een reisgenoot zijn…zoek dus mensen die muziek willen maken on the road dus of straat artiesten. Rond trekken, talen leren, inspiratie opdoen.
En als vervoer middel de fiets omarmen. Dus herken jij jezelf daarin, vraagske.
Heb in Belgie gewoond 3jaar, omg Antwerpen.
In Ireland gewoofed op Dingle schiereiland, fietste langs en ben zo in contact geraakt. Offic. moet je dat via de woof org. doen. Dan betaal je en krijg je adressen. De andere woofers daar waren wel aangesloten.
grt Martijn
dag martijn, hewel, ik ben een verwoed fietser en ben… dichter ( 8 publicaties), creëer muziek in taal. ben op het ogenblik spaans aan het leren, dus dat komt allemaal in de buurt. dacht eraan om in september te gaan wwoofen in andaloesië en daar nog een week of twee bij te doen om granada, cordoba en sevilla te gaan bezoeken. voilà. ik woon vlak bij het wereldbekende hoegaarden (vanwege het bier), in het waalse landgedeelte, maar ben overal thuis.
nu jij weer:SPAIN:
ola poeto,
que tal, es mas o menos equal. Me gusta para mejorar mi Espanol tambien. Andalusia yo he visitado hace un par anos. El tiempo es muy calor pero dentro sieptembre no se que temporatura tiene alli.
Weet je daar een woof adres,vraag sorry deze comp heeft geen vraagteken.
bicicleta
Hola Martijn,
Mas despacio per direccion di WWOOF pero zal vandaag lid worden van WWOOF Spanje (20 euro) en het me laten opsturen. De donde eres in Hollandia?
Ja misschien kan ik ook beter lid worden, als je dan geen betaal werk kunt vinden, kun je gaan woofen. Pero es malo el organisation pregunta dinero.
Ahora yo estoy cerca Delft, tu conoces,vraag.
Ben nog in voorbereiding, normaal reisde ik met tassen op de fiets. Nu moet mijn gitaar mee en denk dus over een aanhanger. Moet het nog bezien want je mobiliteit gaat wel achteruit.
Je fiets graag, welke fiets trips heb je gedaan.