Heeft iemand ervaring met Spaanse les in Panama? Bij welke organisatie? Wat zijn jouw ervaringen?
Alvast bedankt!
Heeft iemand ervaring met Spaanse les in Panama? Bij welke organisatie? Wat zijn jouw ervaringen?
Alvast bedankt!
zat mogelijkhedenm, mail me effe op [EMAIL=“info@panamaniac.net”]info@panamaniac.net
De talenschool ILISA (www.ilisa.com) lang geleden begonnen in Costa Rica heeft ook al een paar jaar een vestiging in Panama in de ‘Ciudad del Saber’. (www.cdspanama.org). Een hele mooie locatie en een uitstekende school.
Zoek je meer een ‘strand & school’ concept, dan is www.Spanishbythesea.com in Bocas del Toro een prima optie.
Kijk op www.spanishatlocations.com. Hierop staan 3 talenscholen. Twee in Panama, Boquete en Bocas del toro en 1 in Costa rica, Turialba. het leuke is dat je een rondreis kunt doen tussen deze 3 locaties zonder dat je lessen eronder leiden. Alledrie de scholen gebruiken dezelfde methode. Ze bieden ook vrijwilligerswerk aan en de prijzen zijn niet zo hoog. Je kunt slapen in de school of bij host families in de buurt. Ik zit momenteel in Boquete en heb het ontzettend naar mijn zin:wereld:
vanuit veel hostels in panama city is een spaanse cursus te regelen.