Spaans Leren In Costa Rica

Wij wonen sinds 1,5 jaar in Costa Rica, waar het ons goed bevalt.
We wonen in Orosi, wat ongeveer op 1,5 uur van de hoofdstad ligt.
Onze spaanstalige lerares bevalt ons erg goed, en via deze gelegenheid willen wij haar bij jullie aanbevelen:

Haar naam is Flor Granada Calderon. Tel (506)533 2480. E-mail adres: florgrande@racsa.co.cr

Ze heeft het volgende te bieden:
6 dagen, met accomodatie, ontbijt en middag- en avondeten, 5 lessen van 3 uur per les voor $120
12 dagen, met accomodatie, ontbijt en middag- en avondeten, 10 lessen van 3 uur per les voor $240
alleen lessen: voor $15 per 3 uur.

Indien u vragen heeft kunt u zowel bij ons, als bij haar terecht. Zij spreekt ook goed engels. :slight_smile:

Hallo Ronald.

Ik ben van plan binnenkort naar Costa Rica te gaan en nu leek het mij leuk om ook een taalcursus te volgen. Nu las ik je bericht en ik ben er erg positief over, maar ik zag dat het bericht al uit februari 2004 kwam dus ik vroeg mij af of deze mevrouw nog steeds les geeft!
Ik hoop spoedig op een reactie. Hartelijk bedankt alvast

Roos

Hoi,

Ik ben Ronald niet maar toch even een reactie.

in juni 2006 zat ik bij de zus van Flor in huis (gastgezin) die de buren van haar zijn. Toen was ze haar huis volop aan het verbouwen zodat de school er ook bij in kan.

Het bestaat dus wel degelijk. er zit ook nog een andere school in orosi, Montana Linda, daar heb ik ik gezten wat me ook erg goed is bevallen. Prijzen zijn vergelijkbaar geloof ik.

Groeten,

Peter

Hoi, mijn naam is Oscar en wil jullie laten weten dat Montana linda echt geweldig is. De leraressen zijn harstikke leuk en ik kreeg zomaar prive les! plus er is vanalles te doen in de valei.
Zeer aan te raden dus: Montanalinda.com Tel: (506)533-3640
groetjes Oscar:)