Spaans leren en vrijwilligerswerk

Hoi,
Zijn er mensen met leuke tips? Ik wil graag een paar weken naar het buitenland om Spaans (en eventueel salsa) te leren en het lijkt me leuk om daarnaast vrijwilligerswerk te doen. Ik voel er niet zo heel veel voor om in een hotel te verblijven, bij een gastgezin oid lijkt me prettiger.

groetjes Annebel

Hoi Annebel,

Ik zag je oproep staan om ergens Spaans te gaan leren. Zelf heb ik in Bariloche (Patagonië) in Argentinië Spaans geleerd en ik kan het je absoluut aaraden. De eigenaar is ook een nederlander (Ron), ik heb er veel geleerd en heb er een fantastische tijd gehad. Ik heb 4 weken cursus gevolgd en in een gastgezin gewoond. Bariloche is mooi, veilig en er is veel te beleven in de stad en de directe omgeving. Elk weekend trokken we er twee dagen op uit om de omgeving te verkennen, gewoon fantastisch! Ik weet dat ze ook vrijwilligerswerk aanbieden, maar heb daar zelf geen ervaring mee. Ze doen ook salsa-klassen en andere aktiviteiten in middag.

Als je Ron schrijft, doe hem de groetjes van me en ik hoop dat je wat aan deze tip hebt.

groetjes,
Anneloes.

Ik was vergeten je de website te schrijven :o

www.lamontana.com

Hi Annebel,
Ik las net je berichtje nadat ik toevallig een soortgelijk berichtje heb geplaatst,
Wanneer zou je willen gaan?

groetjes Stephanie

Ik denk er aan om half juli- half augustus te gaan.

Weet jij al wat preciezer dan ik wat je zou willen doen en waar?

groetjes Annebel

Hi Annebel,

ik ga begin september, ivm mijn afstuderen, ik weet nog niet of ik via een organisatie ga of op eigen houtje, jij?

Groetjes Stephanie

Hi Annebel,

ik ga begin september, ivm mijn afstuderen, ik weet nog niet of ik via een organisatie ga of op eigen houtje, jij?

Groetjes Stephanie

ps wil naar mexico en/of costa rica en sowieso spaanse les volgen