Hallo,
Ik zou graag 2-3 weken Spaanse les (incl. accommodatie) willen volgen in Santiago. Heb verschillende scholen gevonden maar kan maar weinig reviews vinden. Iemand ervaring?
Alvast bedankt.
Hallo,
Ik zou graag 2-3 weken Spaanse les (incl. accommodatie) willen volgen in Santiago. Heb verschillende scholen gevonden maar kan maar weinig reviews vinden. Iemand ervaring?
Alvast bedankt.
Hallo Twan Zuidamer,
In 2009 heb ik in Santiago 4 weken dagelijks les gehad. Dat was bij escuela Bellavista. De lessen zijn mij zeer goed bevallen! De lessen zijn losjes, dus geen leraar die met een lat op je vingers tikt als je het niet goed doet. Van belang is wel dat je je huiswerk maakt. De school organiseert ook naast school activiteiten, meedoen staat je vrij. Accommodatie is via de school te regelen. Alle lessen zijn in het Spaans van af het begin. Maar als het echt niet lukt komt er best een woordje Engels aan te pas. Ook je klasgenoten steken de helpende hand toe als zij iets wel begrijpen. De lessen zijn zo dat je je als het moet gelijk kunt redden in Chili, dus wel grammatica, maar dat staat niet hoog aan de top. Je moet je gelijk verstaanbaar kunnen maken. Daar komt bij dat de grammatica in het Spaans best pittig is en anders is dan in het Nederlands. Wat mij betreft een super school!
En… sorry voor deze verlate reactie, ik heb het forum net gevonden ![]()
Groeten,
Rob.
www.chili-chile.nl
Hoi Rob,
ziet er goed uit die school. dank voor de tip. je hebt daar 4 weken les gehad schrijf je. is dat een beetje voldoende om jezelf verstaanbaar te maken voor een redelijke beginner, of dien je dan langer les te nemen?
groeten
Sjoerd
Via Wereldwijzer app