Hallo mensen uit NLD, Ik ben zojuist terug uit Oostenrijk. Maar dit land is zo verdomde saai, dat ik maar al te graag weer weg wil. Ben nu 1 keer samen met vrienden naar Oostenrijk geweest en dat vond ik wel Vet. Maar heb je een ander bestemming in gedachte. Kom maar op !!
Spreken deze woorden jou aan;
• Samen uit, samen thuis
• Gezellig eten/drinken
• Apres ski
• Lachen
• Gieren
• Brullen
• Lachwekkende foto’s maken
Mail mij dan. Ik heb geen nog geen datum in mijn hoofd. Omdat ik redelijk makkelijk vrij kan krijgen van werk. ff wat info over mijzelf: Ben 23 jaar jong. Makkelijk in omgang. Hou van een party. Niet zoekende naar een vaste relatie en naast al dit heb ik ook een serieuze kant! Vooraf foto´s uitwisselen/mailen of even chatten vind ik wel een strak plan
Omdat ik al reeds een aantal privé berichten heb ontvangen van wat mensen die o.a. ook een stuk ouder zijn. Wil ik hierbij toch nog even melden dat ik opzoek ben naar 1 of meerdere reisgenoten tussen de 18 en 25 jaar. man of vrouw maakt mij niks uit. En wil ik iedereen op 't hart drukken dat ik niet opzoek ben naar een relatie.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Mochten er genoeg aanmeldingen zijn kunnen we een huisje huren.
Klinkt goed. Board al jaren, kan dit jaar alleen enkel de eerste twee weken van februari weg met als gevolg dat niemand van m’n vrienden beschikbaar is. Dus…contact via internet maar proberen. Ben 25 jaar en het mooiste zou inderdaad zijn als we een groepje mensen kunnen charteren zodat we een huisje kunnen huren. Beste prijs en gezellig en zit je ook niet zo vast aan z’n tweetjes, dan wordt vanzelf wel duidelijk wie met wie de pistes onveilig maakt.
OK, hoor het wel. Groetjes, Merlijn.
Oh ja, wat betreft bestemming. Als we met een flinke groep zijn kan Val Thorens zelfs zeer voordelig. Maar moeten maar zien, zolang het gebied maar niet te klein is…
leuk dat je reageerd. goed om te weten dat er meer mensen zijn die dezelfde interesses hebben.
Valiscru(member van dit forum) heeft reeds contact met mij opgenomen. Het leek haar ook een strak plan om een groepje te vormen. We hebben nog geen datum geprikt omdat we het 1 en ander zouden overleggen via msn.
Ik stuur je een prive bericht met m’n emailadres. zo kunnen we via msn verder babbelen