WIe heeft ervaring met een snelle internet verbinding wij hebben een huis gehuurd vanaf half july en hebben daar nog geen internet. ik begreep dat er een aantal aanbieders zijn maar weet niet de verschillen en ervaringen. ALs iemand mij verder zou kunnen helpen graag !!!
Volgens de berichten zou je bij http://www.flowcuracao.com/ moeten zijn.
Beste Annette,
Bedankt voor je reactie, ik heb ze direct een mailtje verzonden want op de site staat verder geen informatie.
Maar je hebt geen directe ervaring met deze partij ?
gr.,
Marco
Wij hebben zelf goede ervaring met UTS.
Dit is wel 26 MB en flow bied 100MB aan.
Ik ben blij met mijn 26 MB, en mijn downloads lopen snel,en voor mijn werk is het ook belangrijk dat ik een goede internet verbinding heb (Webdesigner)
Het verschil is het prijs kaartje met UTS & Flow.
Flow is een redelijk nieuw bedrijf, en dacht dat ze voor 100MB ruim naf 400,- vroegen per maand!!
Dit vindt ik verdomd veel geld om dat per maand uit te geven aan het internet.
Terwijl ik bij UTS voor naf 250,- kwijt ben in de maand, en dan heb ik 26MB internet, Telefoon & TDS (TV).
Is het eigenlijk nog niet echt goedkoop , die naf 250,- per maand = €112,23,-
In nederland had ik ook een tripple pakket van UPC en was ik per maand iets van €60,- kwijt…
Helaas Scarlet en Flow gevraagd en die hebben nog geen dekking / kabels liggen bij de wijk Cathoentuin (richting fuik, kaya Pikaron). weet iemand nog een alternatief.
Wij hebben een woning gehuurd en als enigste mogelijkheid is een overeenkomst aangaan van 2 jaar bij UTS waar je ook verplicht bent om een vaste telefoon abb. aan te gaan is dan verplicht. maar we willen ons niet voor zo lang vast leggen en bellen via internet. heeft iemand nog een alternatief ??
Inmiddels toch met scarlet een aansluiting draadloos kunnen regelen van 10 mb, voor 99 naf p.mnd. (p.mnd. opzegbaar) is voor mijn werk wel een beetje behelpen maar werkt verder wel goed en is de afgelopen weken nog niet weg gevallen. UTS moet je ook verplicht een vaste telefoon aansluiting nemen en minimaal voor een jaar vast leggen en ik heb al een viop toestellen dus die zijn niet nodig.
Als flow hier nog een keer zal worden aangelegd kan ik verder flexibel opzeggen
gr. Marco