Internet verbinding

Goede avond

ik was benieuwd hoe het zit met het af nemen van internet zoals we het in nederland kennen van bijv… KPN of ZIGGO

iemand enig idee hoor het graag

vr gr Mike Noor

Ah, ja, internet…
Uiteraard hebben we internet hier en ook gemakkelijk aan te sluiten door diverse aanbieders.
Echter,…de snelheid laat wat te wensen over. We zijn hier nog niet zo ver als in Nederland.
Soms valt het internet even weg en soms laat de stroom het afweten, waardoor het internet uiteraard ook niet werkt. Dit duurt gelukkig nooit erg lang, hooguit een paar uren.
Daarnaast zijn ook de kosten ongeveer 2x zo hoog in vergelijking met Nederland.

Ondanks dat het haperende internet een bron van ergernis kan zijn, is het allemaal nog wel te doen.

Gr. Randy

1 like

oke duidelijk bedankt voor je reactie randy

Hoevaak valt de stroom uit en hebben jullie geen water ?
ik bedoel je zal er niet erg veel last van hebben als je aan het werk bent maar je zal net zien net tijdens het koken …
kun je een inducatie geven van hoevaak het gebeurd
B.V.D

Ik haak ook even in! Qua internet maakt naar mijn ervaring en kennis het ook veel uit in welke wijk je woont. Dus neem niet lukraak een internetabbonement maar informeer even bij de buren wat voor internet zij hebben en hoe het bevalt… Of je vraagt het hier.

In de hurricane season valt internet vaker en regelmatiger uit. Ook hier maakt het veel uit in welke wijk je woont. De belangrijkste wijken krijgen vaak het eerst weer elktriciteit. (Ziekenhuis etc). Ook valt elektriciteit wel eens uit tijdens een heftige regenbui of gewoon zomaar als er niets aan de hand is… Het is erg onregelmatig maar het is niet zo dat het dagelijks uitvalt… Gemiddels eens in de twee weken schat ik en dan duurt het een uurtje of twee/drie… Tijdens hurricane kan het langer duren.

Meeste mensen koken overigens op gas… Dus je kan je pannenkoeken gewoon afmaken.