Snackbar Valkenburg in Blanes?

Bestaat Nederlands Restaurant en Snackbar Valkenburg in Blanes nog? Ik heb hier een paar jaar geleden gewerkt toen het net door een nieuwe eigenaar was overgenomen. Ik ben erg benieuwd of het nog bestaat en of het nog van dezelfde eigenaar is als 6 jaar geleden.
Alvast bedankt voor de reacties!!!

Groetjes Laura

Ik ken alleen Patje Patatje (veel geld voor weinig friet haha).

Maar die van jouw heb ik nog nooit van gehoord… Kan zijn dat ik hem gemist heb :).

Eerlyk gezegt ken ik ze ook niet.
Alleen dat Nederlandse restaurant komt me wel iets bekend van voor. Maar byna alles wat daar in Blanes zit is Nederlands:p. Weet je nog ongeveer waar 't zat dan ?

Het zat richting het einde van de boulevard (vanaf het oude gedeelte gezien). Het was omringd door appartementen en er was een groot apartementencomplex tegenover in aanbouw. Als je met de rug naar de snackbar stond, was rechts het strand. Volgens mij was disco Las Vegas heel dicht in de buurt. Het is alweer 6 jaar geleden dus ik moet hard nadenken hoe het eruit zag…

ik ga hem voor je zoeken als ik in blanes ben :):stuck_out_tongue:

en wie weet vind ik hem dan wel ergens :banana:

is er niet meer,(d8 ik)

dus dat wordt goed zoeke voor Luukske:D

Haha, die zit er al lang niet meer :smiley:

tof dat jullie het zeggen… anders was ik lang aan het zoeken :p:geek:

graag gedaan :wink:

Hij zit er dus nog wel en hij heet tegenwoordig La Veranda :-D!! Ben net gemaild door één van de eigenaren. Echt tof!!
Iedereen bedankt voor de reacties! Erg leuk!!!

Ooh, zeg dan dat hy anders heette :stuck_out_tongue:

la veranda, zit toch op zo’n hoek bij het strand, naast zo’n broodjeszaak…??

die zelfde eigenaar had voirg jaar ook een kroeg, maar die is na een paar dagen al gesloten door de politie, had geen vergunningen ofzo…