Werken In Blanes, Maaktniet Uit Als Wat

Heey allemaal, een vriend van mij waar ik oa mee op vakantie ga en ik willen proberen om in blanes ons verblijf te verlengen door werk daar te regelen, t liefst als propper/barman ofzo natuurlijk maar iets anders is ook nog goed, een vriendin van mij is naar salou geweest en had daar ook kunnen blijven werken, bij 3/4 verschillende discotheken zelfs! ik hoop dat t ons ook lukt, denken jullie dat t lukt of heeft iemand er ervaring mee? alvast bedankt

kom op mensen! een reactie aub ik ga morgen al :rolleyes:

sorry ik heb geen idee…

maar alvast een fijne vakantie he :smiley: :stuck_out_tongue:

misschien zie ik je wel n keer voorbij huppele… :stuck_out_tongue:

probeer t niet alleen in blanes… loret.is erg inde buurt. stap gewoon alles binnen wat je wat lijkt. op een camping mischien gras maaien, onderhouden en opruimen?

t zijn wat iedeen.

nou fijne vakantie dan alvast he :smiley:

meiden krijgen meestal in buitenland (nu dan in spanje) sneller werk dan jonguhs!
voor zo ver ik het weet
je moet gewoon wat discotheeks afgaan en vragen!!
je kan ook wat nederlandse dingen afgaan!!
heeft me broer ook gedaan!
hij mocht er gelijk komuh werken!!

ajb…

neem een gitaar mee en speel wat deuntjes :smiley:
wel een hoed of doos voor je neerleggen :stuck_out_tongue:

ok nu serieus: disco is het populairst maar wat dacht je van restaurants?
mensen moeten ook eten voor het drinken.

OKeej dan! bedankt mensen! we gaan t merken :smiley: morgen vertrekke… B)

jojojo, ik ben dr nu een week, nog geen werk gevonden maar gaan t straks bij annies proberen! hopelijk lukt t, dan zie ik jullie daar wel :stuck_out_tongue: ooja we hebbe ook voor de grap een beetje gezongen en getrommeld met slippers (ik drum) op de boulevard en een petje neergelegd haha was lachen maar niet erg succesvol

whaha net langsgeweest, en ik blijf hier werken als hulpkok in annies verjaardag tot eind augustus!! dus kom maar ff langs als je dr bent

wicked als je ff goed kijkt dan hebbie zo werk ga naar beach club aan de kant van het strand;) daar zochten ze mensen

loop hier een x langs de wnkels. oveal zoeken ze nog personeel… ds als je komt… goede kans p werk lyk me wel…

ff een update: ik zou dus gaan werken in de verjaardag… maar dat heb k tog niet gedaan uiteindelijk omdat t me tog niet egt leuk leek… en dr nog zat andere dingen waren, die vriend en ik zijn toen naar de eigenaar van la veranda en bar eva geweest en hebben geregeld dat we vanaf morgen zouden gaan proppen en achter de bar staan voor bar eva, heel vet dus allemaal maarja toen kwam de politie zeuren dat t geluid uit moest (juist, ja) dus nu is die vergunning niet rond en als ie dat wel is dan is t hollandse seizoen al zo goed als afgelopen… dus daar gaat ons droombaantje… erg jammer… en waar we dus totaal geen rekening mee haden gehouden, overmorgen vertrekken, gebeurt nu dus wel… jammer maarja we hebben wel een supervette vakantie gehad!!

en dat is ook niet onbelangrijk

bar eva was dat een nieuwe tent van geert ofzo…

kweet niet of die van hem was.
Maar je gbruikt goede vorm : WAS ^^ :smiley:

ik hoorde dat geert, van la veranda, nog een bar/discotheek was begonnen deze zomer in blanes !? blijkbaar was het maar van korte duur.

Ja. Bar Eva.
Die was volgens my maar 1 dag open.

Khad ook gehoord dat de Crash een cafetaria zou openen ? Tegen over Annie’s Snackbar. Zou iets van 1 Juli open gaan. 2 Aug was die nog gesloten ?!

nouw dat ging zo…doordat de boemel (met hun stuntprijze) klante van de crash afpikte (en iedereen weet dat Sunset, crash van zelfde eigenaar zijn) dus kocht die gast het pand eerst met het idee om snacbar te maken…maar door dat probleempje van de boemel, maakte ze er een café van… “café halfaf” zaten meer vooraan dan boemel, groter terras, en betere service…:stuck_out_tongue: en dezelfde prijze als de boemel.

En daar zat ik dan ook veel,

genoeg uitleg??

dus de hongerige leeuw is nooit opengegaan, wel een hoop ophef op de site van de sunset over de nieuwe cafetaria !!! die david wil zeker het hele plein bezitten… eerst de crash nu de oude bank en volgend jaar hongkong ??? en dan las vegas overnemen van carmelo en carmen…

Haha, ze doen maar :smiley:
Las vegas is eigenlyk best n kut tent.