SMS naar Guatemala

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik probeer mijn vriendin te smsen die een mobiele telefoon heeft genomen in Guatemala. Ze belt met Tigo. Zij kan mij wel bellen en smsen alleen komen haar smsje bij mij aan via een engels nummer en niet haar nummer.

Helaas als ik haar sms dan komt hij niet aan. Ook als ik direct naar haar nummer sms komt hij niet aan en ook niet als ik naar dat engelse nummer sms.

Tevens kan ik haar niet met mijn mobiel (tmobile) bellen.

Kan iemand mij helpen. Hoe kan ik haar terug smsen (is wel zo leuk) en weet iemand toevallig waarom in niet met mijn mobiel haar direct kan bellen.

Bij voorbaat dank!

zou het niet weten. Zelf heb ik ook “problemen” gehad met smsen vanuit Guatemala. Als ik verstuurde kwam het (soms) niet aan in NL en sms vanuit NL kreeg gemiddeld 150 keer binnen (het zelfde smsje dus 150 keer) super irritant. Ligt voor een groot deel volgens mij aan netwerk in Guatemala, heb er meerdere mensen over gehoord.

Wat je eraan kan doen zou ik niet weten (beetje een leek op electonica gebied). Misschien eens navraag doen bij een telefoonzaak?

Suc6