ik heb problemen met het bellen naar Gambia. Dit is nu al zeker vier weken, dat ik niets meer heb gehoord van mijn vriend die in Gambia zit. Ik heb al enkele smsjes gestuurd, ik krijg wel ontvangstbevestiging, maar ik krijg geen smsjes terug… Misschien ontvangt hij mijn smsjes niet of ik die van hem niet? Ik weet het niet, maar het is heel vervelend.
en via internet kunnen we ook niet praten, want hij is aan het rondtrekken, waardoor hij moeilijk over een pc kan beschikken.
Weet er iemand waar dit aan zou kunnen liggen of heeft iemand hetzelfde probleem?
ik heb net nog een bericht ontvangen uit Gambia, wel via locaal gsm nummer (Africel) dus dit werkt nog. Het kan wel zijn dat de berichtjes enkele dagen onderweg zijn of helemaal niet aankomen, heb dit ook al meermaals gehad.
Het lukt mij ook totaal niet om naar Gambia te bellen (naar Mobiel) via al die 0900 nummers die je via die site Televergelijk krijgt. Het lijkt wel of je verbinding krijgt (ondertussen loopt de teller door) maar de andere kant hoort niets, dus neemt niet op. Hier ben ik via sms’en achter gekomen. Ik heb ze bijna allemaal uitgeprobeerd (kassa !!).