Wij zijn bezig met tickets voor ons 5’en te zoeken richting Bali voor januari/februari 2015 en daarvoor kijk ik regelmatig op skyscanner om te spelen met data/tijden/overstappen. Nu kom ik de laatste dagen op een onwaarschijnlijk lage prijs uit voor ons gezin van 2 volwassenen, 2 kinderen en 1 baby heen en weer met malaysia airlines voor €1200 op skyscanner ( boeken bij travel2be of travelgenio) hebben andere mensen dit ook gezien? Ik wil via de iPad wel screenshots uploaden maar dat trekt het forum hier niet :S
Iemand ervaring met het boeken vanuit de skyscanner app bij deze aanbieders? Online nogal mixed reviews namelijk…
Zelfde geld ook voor tickets naar ho chi min city (Emirates ook via travelgenio of travel2be) voor rond de €1200 en richting Sydney (China airlines, zelfde boekingskantoren) voor rond de €2200…
Heb het gevoel dat er ergens iets niet helemaal goed gaat maar als ik het voor deze koopjes kan boeken zonder dat ze me daar achteraf extra voor kunnen rekenen…
(Prijzen allemaal gevonden in de skyscanner app voor gezin 2 volwassenen, 2 kinderen en 1 baby met reisdata half januari tot half februari)
Vaak klopt het (speciale akties zoals van Malaysian), soms niet maar dat merk je dan direkt bij doorspringen naar het browserscherm of de App van de airline of reisbureauwebsite (–> plotseling hogere prijzen). Skyscanner is niets meer dan een verzamelaar/doorgeefluik, boekt zelf niet.
Ik zou altijd eerst op de site van de airline zelf proberen, dan weet je zeker dat het bonafide is. Een reisbureauwebsite kan ook maar dan zou ik wel checken of ze aangesloten zijn bij SGR enzo, voor bescherming wanneer ze over de kop zouden gaan.
Ik volg inmiddels al maanden de prijzen van tickets naar Bali via verschillende ticketsbureau’s, heb oa een prijsalarm in laten stellen via www.vliegennaar. Heb net afgelopen weekend geboekt voor mei, € 602,- pp met Singaporeairlines via Tix. Ben de afgelopen maanden voor die periode niets goedkopers tegen gekomen, al zie ik wel eens prijzen staan voor € 475 pp. Maar ja dan vertrek je morgen of zo. € 1200,- voor 4 pers lijkt mij wel erg gunstig . De vraag is of t slim is te boeken voor een vlucht met Maleisian airlines, nu die maatschappij t zo slecht doet. Zou in ieder geval een ticketverzekering afsluiten ivm een mogelijk faillisement[emoji37]
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Je kunt altijd op de site van MAS zelf kijken of je die prijzen ook kunt vinden. Het lijkt mij niet dat Skyscanner goedkopere tarieven heeft dan de maatschappij zelf. Ik kreeg een mail met aanbiedingen naar Bali voor €650 p.p. Geen idee of daar nog korting voor kinderen afgaat. Maar het is voor volwassenen eigenlijk spotgoedkoop. Let wel op dat je een beetje gunstige overstap hebt. Alhoewel je op KL je wel een paar uurtjes kunt vermaken.
Wij zijn 4 keer met MAS naar KL en Bali gevlogen en ik zou zo weer instappen. Goede service.