He
Ik heb altijd al eens een Tandensprong uit een vliegtuig willen doen, en ik vroeg me af of ik dit niet kan mixen met een vakantie in Thailand? Heeft iemand misschien een goedkoop aderes,site?
groet
He
Ik heb altijd al eens een Tandensprong uit een vliegtuig willen doen, en ik vroeg me af of ik dit niet kan mixen met een vakantie in Thailand? Heeft iemand misschien een goedkoop aderes,site?
groet
google leverde dit op www.skydivethailand.com dus het is er mogenlijk maar ik heb er geen ervaring mee en weet dus niet of het een fijne organisatie is
groet dirk
De site die je net gaf kende ik al, kvind de prijzen daar echt overdreven 215,- voor 1 sprong!
In Nl is het goedkoper…
dan zou ik nog maar eens goed op deze website kijken want voor 215,- praten ze over een hele cursus parachute springen
terwijl een tandemsprong er 29,- euro kost kijk maar hier http://extremesportscafe.com/catalog/index.php?cPath=25_74
groet dirk
29,- en ik mag springen? Volgens mij staat er Full Tandem Price 9,500THB en de deposit 29?
Ja, volledige prijs is inderdaad 9500 Baht volgens die website.
Maar op de website staat ook, in bedekte termen, aangegeven dat ze op het moment niet springen, het lijkt erop dat degene die de sprongen organiseert niet actief is.