Ik organiseer al jaren eens per jaar een skireis voor een gezellige groep. We gaan 6 februari vanuit Den haag met een pendelbus naar Flachau voor een weekje skiën. Ik heb nu 26 deelnemers, maar ik heb nog een tweepersoonskamer in optie tot begin oktober 2014 bij het hotel.Ik kan dus nog twee mensen plaatsen. Als je meer wilt weten over de reis.Laat hieronder maar iets weten,of je kan me altijd een priveberichtje sturen.
Het ziet er goed maar ook vooral gezellig uit. Ik word er helemaal enthousiast van.
Een bescheiden vraag: Op hoeveel moet ik ongeveer rekenen als ik alleen ga?
Leuk dat je misschien mee wilt. De deelnemers in de tweepersoonskamers moeten momenteel rekenen op ongeveer € 765. Een eenpersoonskamer is ongeveer € 850. Het is afhankelijk van het uiteindelijke aantal deelnemers. Dat weet ik begin oktober. Momenteel zijn wel alle eenpersoonskamers die ik had bezet, maar ik kan altijd nog vragen of het hotel er nog een heeft. De reis is dan inclusief de bus en het hotel met halfpension. Ik heb nog niet van iedere voorlopige deelnemer gehoord of hij of zij ook definitief meegaan. Ze hebben deze week een mailtje gehad dat ik voor 1 oktober hun vooruitbetaling van € 100 p.p. tegemoet zie, omdat ik begin oktober een vooruitbetaling aan het hotel moet doen. Het zou dus nog kunnen dat iemand die nu een eenpersoonskamer heeft uiteindelijk toch niet meegaat. dat weet ik dus eind deze maand.
Ik wil even mededelen dat er een eenpersoonskamer is vrijgekomen. Dus als je nog niets anders hebt en zin hebt om mee te gaan. Dan kan dat.
De prijs is € 849,00 en dat is inclusief de Royal Classbus en het hotel met half pension.
Het is nog niet te laat, want de eenpersoonskamer die vrij is gekomen wordt tot eind november voor me aangehouden door het hotel. De kosten voor de kamer inclusief pendelbus en hotel met halfpension zijn € 848,00. Het zou leuk zijn als je mee kon. Je zult er geen spijt van hebben. We hebben 16 januari een informatieavond. Je kunt me ook mailen op jan.reneman@ziggo.nl