Skireis 26 maart 2011

vertrek op skireis op 26 maart en heb nog twee plaatsen vrij met auto interesse laat maar horen

Hallo groetjes,ben steeds op zoek naar een paar skiers om me bij aan te sluiten.Naar welk land,gebied gaan jullie,hotel etc.Ik ben 58 jaar,redelijke skier.Mvg.Jan.

naar oostenrijk iscgl juiost in galtur gampelerhof zou op 605 euro komen skipas in zonder vervoer ben wel van belgie streek tienen
heb nog twee plaatsen vrij

Hallo Groetjes,ben altijd in Frankrijk en de laatste jaren in Italie,Dolomieten geweest.Prachtige en goed geprepareerde pisten. Heb even wat opgezocht over Iscgl en het moet toch de moeite waard zijn.Bent U bekend met het gebied,worden de piste’s goed geprepareerd,is Oostenrijk rookvrij en wilt U iets meer vertellen over het gezelschap waar ik bij terecht kom?Mvg.Jan.

ben al een keer of vijf daargeweest ga met mijn vriendin ik 58 zij 49 pistes zijn goed voorbereid je kan gewoon meerijden en daar je ding doen rijd met een ford galaxy tot daar en heb nog twee plaatsen tegen een kleine vergoedin juist delen in de benzine