Ik ben dus opzoek naar iemand die mij wil vergezellen één van deze twee weken op een skitrip. Ik ga normaal in de kerstvakantie maar dit jaar moet ik werken, daarom enkele weekjes later maar voorlopig alleen. Ik ben zelf van het mannelijke geslacht en 24 jaar, wie er mee gaat speelt op zich weinig rol, als het maar klikt. Ik ben zelf wel van België.
Eerste en vooral is het belangrijk dat ik zelf echt voor het Skiën ga, uiteraard hoort er ook lekker eten en een goei pintje bij. Genieten op een skiverlof is uitermate belangrijk want je hebt natuurlijk slechts 1 week.
Tweede ding waar ik belang aan hecht is een degelijk appartement, in Frankrijk dikwijls als sardienen in een doosje. Ik heb hier een goede site voor gevonden en voor de kostprijs van 400 euro kan ik er wel ééntje vinden. Max 200 euro per persoon dus.
IK opteer om deze keer eens met de thalys te gaan, oké iets duurder dan met bijvoorbeeld de auto maar o zo confortabel. 's Morgens vertrekken en 's middags op de bestemming. De kostprijs komt per persoon op ongeveer een 200 euro. Dus we zitten aan een 400 euro voor verblijf en vervoer.
Maar nu komt het, ik heb dus twee skipassen gewonnen voor paradiski (les arcs - la plagne) en deze kan ik opnemen op een zelf gekozen datum. Kostprijsje toch wel een eindje boven de 200 euro het stuk. Als er iemand meegaat kan hij de andere skipas zonder vergoeding gebruiken. Dus we zitten nog steeds aan 400 euro voor verblijf, vervoer en skipas.
Iemand interesse? Ik zal ook nog enkele foto’s van vorige skitripjes posten zo krijg je toch al een idee.
hallo mijn naam is joram wijkstra
ik ben een jongen van 29 en wil graag heel jan. gaan skien
ik drink niet maar hou wel van lekker eten
ben van plan om te gaan skien in oostenrijk en niet veel anders te doen
'smorgens op skien eten slapen zo ongeveer
maar het is lang geleden dat ik ben wezen skien dus moet eerst de boel weer oppakken
waar in oostenrijk maakt me niet veel uit
eventueel ga ik daar werken in de horeca. neem cv mee maar verwacht er niet veel van en pas na de vakantie
mijn email adres is [EMAIL=“jorybootje@hotmail.com”]jorybootje@hotmail.com
mocht je nog wat vragen hebben of iets willen afspreken graag reactie op email
groeten uit grunn. joram wijkstra
ps ben net op deze website dus staat niet veel info op van mij
Ik ben een ook van het mannelijke geslacht en ben 22 jaar. Ik ben op zoek om de week van 23 januari op skireis te vertrekken. Het enige dat mij tegenhoud is dat mijn vriendin mee wilt en ze heeft nog nooit geskied. Ze zou elke morgen lessen nemen waardoor ik de voormiddag all1 de bergen in moet. Dus zocht ik ook naar een skimaatje. De meeste van mijn vrienden kunnen niet dus dacht ik het ook zo eens te proberen.
Ik ben al 18 weken ski ervaring rijk en ga al elk jaar. Enkel dit jaar blijkt het moeilijk te worden omdat ik examens heb tot 21 januari.
Die skipassen zijn mooi meegenomen. Het enige is wel dat ik in de meeste namiddagen bij mijn vriendin zal blijven en haar helpen skiën. S’avonds gaan we dan gezellig uit eten idd wa pinten gaan zuipen é.
Kvind ook dat je maar 1 week hebt om te skiën en kstan toch elke dag om 9uur aan de liften. Om toch geen moment te verspillen.
Verder over mij, jah, ik ben een bruggeling, net als mijn vriendin. Alle2 gezellige mensen. mijn vriendin zorgt dan ook wel dat alls proper blijft
Klinkt interressant! Ben zelf al in Paradiski gaan snowboarden.1 maal in Arcs 2000 en 1 maal in La Plagne Bellecôte! Schitterend skigebied! Zelf ben ik int verleden ook altijd voor het boarden gegaan! Al de andere zaken zijn leuk, maar geen must!
Wat het appartement betreft, heb ik het toch ook graag comfortabel.
Zelf zou ik enkel de week van 23 januari kunnen gaan.
Misschien nog even iets over mezelf… Mijn naam is Vanessa, ben 27 jaar, woon in de buurt van Antwerpen. Als je meer wilt weten… laat het maar horen!
Ik zoek ook nog mensen die van 23 tot 30 januari willen wintersporten.
Bij voorkeur in Frankrijk en met Thalys.
Hebben jullie inmiddels al plannen gemaakt?
Ik ben 29, en ski nu een jaar of 6. Ik ga graag mijn eigen gang, maar vind het wel zo gezellig om er samen met anderen heen te gaan en scheelt ook in kosten natuurlijk. Wil/ga je ook in die week, laat het me dan even weten!!