Skileraar

Beste mensen,

Allereerst de beste wensen voor 2006.
Momenteel studeer ik Management, Economie en Recht en ik zit inmiddels in m’n laatste jaar. Met een beetje geluk ben ik begin juni klaar. Daarna wil ik graag heel even full-time werken om vervolgens de opleiding NSL & Anwärter te volgen. Zelf ga ik aanstaande februari voor de 18e keer op wintersport. Weet iemand of de diploma’s een beetje te halen zijn en waar je een grote kans maakt om wintersportleraar te worden met deze diploma’s. Het liefst zou ik namelijk in een grote plaats in Oostenrijk :austria: lesgeven, omdat dat echt mijn lievelingsland is wat betreft wintersporten. Ik zou graag vanaf eind november tot ergens in mei lesgeven. Tip’s, suggesties enz. zijn van harte welkom. Je kunt me ook mailen op het e-mailadres [EMAIL=“timvens@hotmail.com”]timvens@hotmail.com. Alvast bedankt.

Gr., Tim

hai tim

ook de beste wensen. ik werk voor de Hermann Maier skischool en wij zoeken altijd wel Nederlandse skileraren als je je anwärten doet word je aangenomen en natuurlijk mag je altijd wel verdere opleidingen doen.
je begint met anwärter, landes 1 landes2 alpine kurs en dan staatlich maar anwärten is al genoeg om lekker rond te skien

gr marleen